آوای جنوب

استاندار کهگیلویه و بویراحمد رسما در گچساران مرد انتخاباتی روحانی شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با درخواست از معاون وزیر نفت گفت: در حال حاضر چند نقطه دیگر در بویراحمد و کهگیلویه داریم که شرایط آنها سخت است و انتظار داریم بتوانیم با حمایت شما این نقاط خاص را نیز از نعمت گاز برخوردار کنیم.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، سید موسی خادمی ظهر امروز در آیین برگزاری جشن سبز در شهرستان گچساران که در روستای آبریگون گچساران با حضور معاون وزیر نفت، نماینده گچساران و باشت در مجلس، نماینده مردم کهگیلویه و مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد استان چهار فصل کشور است که ظرفیت‌ها و استعدادهای زیادی دارد.

وی ادامه داد: عنوان شهرستان سبز هدیه‌ای کوچک از طرف نظام و دولت تدبیر و امید به مردم منطقه است.

خادمی با اشاره به جابجایی‌ها و انتصابات گفت: کار در نظام جمهوری اسلامی به مانند یک مسابقه دوی امدادی است و امروز این جشن مظهر همان است که باید از تمام کسانی که از روز اول زحمت کشیدند تا امروز که به این نقطه رسیدیم تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: گاز به مانند یک کالای لوکس نیست بلکه یک نیاز اساسی است و به دو دلیل در استان ما گازرسانی اولویت بیشتری دارد.

خادمی تصریح کرد: شهرستان گچساران از قدیم جز شهرهای نفتی و گازی ایران بوده است و از سوی دیگر استان ما به دلیل طبیعت آن یک استان دارای جنگل است.

وی تاکید کرد: مردم ما نباید ناچار شوند از جنگل‌ها به جای سوخت استفاده کنند.

خادمی با اشاره به اینکه در مجموع استان ۵۷۰ روستا دارای گاز هستند گفت: علی‌رغم تمامی مشکلات ۲۲۰ روستا در این دولت از نعمت گاز برخوردار شده‌اند که این کار بسیار بزرگی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر و تشکر از وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران اذعان کرد: در طول مدت دولت تدبیر و امید علی‌رغم شرایط بد مالی اقدامات بزرگی از سوی این دولت در حوزه روستایی انجام شده است.

خادمی با درخواست از معاون وزیر نفت عنوان کرد: ما در حال حاضر چند نقطه دیگر در بویراحمد و کهگیلویه داریم که شرایط آنها سخت است که انتظار داریم بتوانیم با حمایت شما این نقاط خاص را نیز از نعمت گاز برخوردار کنید.

بالاترین مقام اجرایی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عملکرد دولت تدبیر و امید در طول مدت زمان خود خاطرنشان کرد: انشاالله مردم گچساران پاسخ خدمات دولت تدبیر و امید را در آینده‌ نزدیک خواهند داد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president