آوای جنوب

همایش بزرگ عفاف و حجاب با حضور بانوان گچسارانی برگزار شد +تصاویر

DSC_0587شبکه‌های ماهواره‌ای عفت و حجاب زنان ایران اسلامی را نشانه گرفته است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای عفت و حجاب زنان ایران اسلامی را نشانه رفته‌اند.

آوای جنوب/ سمیرا نصاری
حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی صدر پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ عفاف و حجاب در گچساران اظهار داشت: پرهیزکاری، عفاف و پاکدامنی مورد تأکید دین اسلام و مهم‌ترین عنصر شخصیت زنان در جامعه اسلامی است.

وی گفت: در برهه‌ای زندگی می‌کنیم که دشمن با شیوه‌ها و راه‌های گوناگون درصدد خارج کردن مردم ما از مسیر اصلی زندگی و کشاندن جامعه به بیراهه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: چندسالی است که مقام معظم رهبری با عناوین و تعابیر مختلفی همچون ناتوی فرهنگی، شبیخون فرهنگی، جنگ نرم و در ماه‌های اخیر با مطرح کردن موضوع نفوذ درصدد هوشیار کردن مردم و مسئولان هستند.

حسینی‌صدر با بیان اینکه گسترش و توسعه فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه امروز امری ضروری است و باید در اولویت قرار گیرد، اظهار داشت: دستگاه‌های فرهنگی و متولی این امر نیز باید در این زمینه تلاش و مشارکتی همه‌جانبه داشته باشند.

وی با ابراز تاسف از اینکه دشمنان استکباری به ویژه آمریکا و اسرائیل از طریق ترویج ماهواره درصدد ضربه زدن به زنان و سست کردن جایگاه آن‌ها در خانواده‌های ایرانی هستند، افزود: غرب و جهان استکبار به صراحت اعلام کرده‌اند که برای از بین بردن جامعه ایرانی به جای توسل به بمب و موشک باید خانواده‌ها را از بین برد.

حسینی صدر افزود: در رابطه خانواده‌ها باید به مسئله تهاجم فرهنگی بیشتر دقت شود زیرا امروز شبکه‌های ماهواره‌ای با پخش فیلمها و سریالهای مبتذل، اساس و بنیان خانواده و روابط بین افراد جامعه را هدف و حجاب و عفت دختران را مورد هجمه قرار داده‌اند.

امام جمعه موقت یاسوج ترویج و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه را ضروری دانست و افزود: از لوازم ایمان، حیا و عفت است و نخستین و بهترین سلاحی که از عفت زن صیانت می‌کند، حجاب است.

حسینی‌صدر تصریح کرد: جامعه‌ای که در آن بانوان با حفظ حدود و حقوق دیگران ظاهر می‌شوند و موجب تخریب روح و جسم همنوعان خود شده و محیط آرام و امنی را برای جوانان فراهم سازند، به سوی سعادت و سلامت روانی پیش خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلف ماهواره، جوانان و زنان ما را هدف قرار داده است، افزود: آنان دلشان برای ما نسوخته است که بخواهند هزینه کنند و برای پر کردن اوقات فراغت ما برنامه تهیه کنند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف آنان ترویج فساد، بی‌بند و باری، خیانت و گسست خانواده‌ها است و لذا خانواده‌های ما باید هوشیار باشند و جلو ورود ماهواره را به خانه‌ها بگیرند.

وی از بانوان خواست که با مطالعه و فهم عمیق اسلام و انتقال آن به فرزندان خود با جنگ نرم دشمن مقابله کنند.DSC_0539 DSC_0581 DSC_0587 DSC_0590 DSC_0568 DSC_0558 DSC_0551 DSC_0573 DSC_0527 DSC_0526 DSC_0530 DSC_0536

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president