آوای جنوب

بازدید معاون وزیر نفت،تاجگردون،استاندار و عدل هاشمی از بافت فرسوده گچساران+تصاویر

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از بافت فرسوده گچساران و روند بازسازی و نوسازی آن بازدید به عمل آورد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از بافت فرسوده گچساران و روند بازسازی و نوسازی آن بازدید به عمل آورد.

به گزارش آوای جنوب از گچساران صبح امروز حمیدرضا عراقی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به همراه استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و همچنین نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس به همراه فرماندار این شهرستان و سایر مسؤولان استانی و شهرستانی از بافت فرسوده گچساران بازدید کردند.

معاون وزیر نفت که برای پی‌گیری مشکلات در بافت فرسوده در این مناطق حاضر شده است از بافت فرسوده گچساران در مناطقی مانند رادک، محله لبنان، محله سادات، پل بردستانی، خیابان سعدی و پروبالی بازدید به عمل آورد و در جریان تخریب و نوسازی این مناطق و همچنین مشکلاتی که دارد قرار گرفت.

در این بازدید فرماندار گچساران با بیان اینکه یکی از مشکلات اصلی در شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران همین بافت فرسوده است اظهار کرد: با پی‌گیری مسؤولان و نماینده مردم اقدامات بسیار خوبی در زمینه نوسازی بافت فرسوده در حال انجام است.

عبدالرحیم رحیمی گفت: در کل حدود سه هزار منزل مسکونی در بافت فرسوده قرار دارد که تعدادی تخریب شده و در حال نوسازی هستند.
حمیدرضا عراقی ظهر امروز در آیین برگزاری جشن سبز در شهرستان گچساران که در روستای آبریگون گچساران با حضور استاندار، نماینده گچساران و باشت در مجلس و مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: کارهای صورت گرفته در گچساران تنها گوشه‌ای از خدمات دولت و نظام به مردم است.

معاون وزیر نفت با اشاره به حضور مؤثر نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان شما در مجلس شورای خیلی فعال و پویا هستند.

وی با اشاره به حضور یکی از نمایندگان استان در کمیسیون انرژی و نفت گفت: نبض بودجه کشور در دستان یکی دیگر از نمایندگان است و در این مدت تلاش بسیاری کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز افزود: اگر امروز شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان اولین شهر سبز معرفی می‌شود باید اذعان کرد که کار ساده‌ای نبوده است.

عراقی تصریح کرد: همکاران ما چه در گذشته و چه در آینده تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا بتوانند به نقطه مطلوب برسیم.

وی یادآور شد: من از سال‌های گذشته به یاد دارم که بحث گازرسانی به قلعه‌رییسی و دیشموک مطرح بود که فکر نمی‌کردیم روزی بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

معاون وزیر نفت بیان کرد: در حالی که در وضعیت خوب مالی نبودیم و نمی‌توانستیم از بودجه دولتی استفاده کنیم این نمایندگان مجلس بودند که کمک کردند و از طریق مختلف و صرفه‌جویی در نقاط دیگر موفق شدیم به این مهم دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه استان شما در زمینه گازرسانی محروم نیست گفت: کهگیلویه و بویراحمد از نظر شاخصه‌ها هم در بعد شهری و هم در بعد روستایی نسبت به دیگر نقاط بالاتر است.

عراقی افزود: این هدیه و این جشن باشکوه حق مردم شهرستان گچساران بود چرا که این شهرستان به عنوان یک شهر نفتی در ایران شناخته شده است.

این مسؤول به تلاش کارکنان شرکت ملی گاز اشاره کرد و گفت: امسال در حالی که سردترین دما را داشتیم کارکنان گاز نگذاشتند لحظه‌ای گاز قطع شود.

وی در ادامه با اشاره به تلاش‌های در حال انجام در پارس جنوبی و عسلویه بیان کرد: امسال باید بتوانیم از قطر پیشی بگیریم.

معاون وزیر نفت در بخش دیگری از اظهارات خود به افتتاح ایستگاه‌های تقویت فشار گاز در کشور اشاره کرد و گفت: تعداد ۱۰ ایستگاه تقویت فشار گاز در کشور با حضور جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.

این مسؤول با بیان این که زاهدان آخرین نقطه کشور است که گازرسانی می‌شود افزود: خط ششم گاز در قرارگاه خاتم‌الانبیا در حال انجام است که پس از آن صادرات گازرسانی به عراق به راحتی انجام می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president