آوای جنوب

داریوش یزدی: کسب ۳ امتیاز فردا برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

سرمربی نفت گچساران گفت: پیروزی در مقابل بعثت کرمانشاه برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

داریوش یزدی سرمربی نفت وگاز گچساران در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران در خصوص دیدار فردای این تیم با تیم بعثت کرمانشاه اظهار کرد: قبل از هر چیزی بر خود وظیفه می‌دانم از مجموعه تیمی نفت گچساران که در بازی گذشته در اراک با یک بازی خوب دوباره به بازی برگشتند تبریک بگویم.

آوای جنوب

وی ادامه داد: دیدار مقابل شهرداری اراک در حالی که بازی در خانه حریف بود متاسفانه در هشت دقیقه اول تیم نفت دوگل دریافت کرد.

یزدی افزود: خوشبختانه بازیکنان نفت سریع به بازی برگشتند و موفق شدیم در همان نیمه اول سه گل به تیم حریف بزنیم.

سرمربی نفت گچساران تصریح کرد: زدن سه گل در یک نیمه در خانه حریف در حالی که دوگل هم دریافت کرده باشی نشان از اقتدار یک تیم و کار تیمی آن تیم است.

مدافع سابق استقلال تهران اذعان کرد: جدول مسابقات نشان می‌دهد که تیم بعثت کرمانشاه که حریف بعدی ما در گچساران است هنوز شانس صعود را دارد.

سرمربی سابق استقلال اهواز و نفت مسجد سلیمان بیان کرد: قطعا تیمی که شانس صعود دارد توانایی‌های لازم را دارد.

یزدی ابراز کرد: تیم بعثت کرمانشاه یک تیم خوب در گروه ما است که ما نیز کاملا با نقاط قوت و ضعف این تیم واقف هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فیلم‌هایی که از این تیم دیده‌ایم و با توجه به شناختی که از این تیم داریم این تیم دارای کیفیت خوبی در مسابقه است که ما نیز باید این تیم را کنترل کنیم.

سرمربی نفت گچساران گفت: امیدواریم با توجه به آنالیزهایی که انجام داده‌ایم بتوانیم در این بازی با کسب سه امتیاز صعودمان را از این گروه قطعی کنیم.

یزدی افزود: پیروزی در این بازی و کسب ۳ امتیاز برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که صعود ما را قطعی خواهد کرد.

وی اذعان کرد: هواداران خونگرم نفت گچساران از تیم نفت انتظار یک بازی زیبا همراه با پیروزی را دارند که امیدواریم بتوانیم فردا با پیروزی و کسب ۳ امتیاز دل هواداران و مردم شهرستان را شاد کنیم.

یزدی در خصوص آمادگی بازیکنان نفت و اینکه آیا برای این دیدار بازیکنان را کاملا در اختیار دارید، اظهار کرد: فشردگی مسابقات به طوریکه هر ۵ روز یک دیدار را باید برگزار کنیم فشار زیادی به بازیکنان می‌آورد.

یزدی ادامه داد: در حال حاضر به جز اینکه بازیکن محروم در تیم داریم بازیکن مصدوم نیز در تیم وجود دارد اما جای نگرانی وجود ندارد.

این سرمربی مطرح جنوبی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تیم نفت یک تیم منسجم و دارای نفرات خوبی است که به خوبی جایگزین نفرات مصدوم و محروم می‌شوند هیچ جای نگرانی نداریم.

یزدی در پایان گفت: از مجموعه مدیریتی باشگاه و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت وگاز گچساران تقدیر و تشکر می‌کنم.

سرمربی نفت گچساران عنوان کرد: حضور آقای صیدالی در نفت وگاز گچساران قوت قلبی برای تیم نفت شده است و در دو جلسه که با ایشان داشتیم نشان از این دارد که ایشان یک فرد ورزشی هستند و خیلی می‌تواند به ورزش شهرستان و استان کمک کند که جا دارد از ایشان تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

یزدی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با کسب نتیجه موجب رضایت‌مندی مردم خونگرم گچساران و هواداران با معرفت این تیم شویم و در نهایت از تمامی اصحاب رسانه شهرستان گچساران تقدیر و تشکر ویژه‌ای دارم که بازی‌های این تیم را پوشش خبری می‌دهند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president