آوای جنوب

واکنش فرماندار گچساران به رمضان عباسی عضو جدید شورای شهر

فرماندار گچساران گفت: همکاری در بین اعضای شورای اسلامی شهر لازمه خدمت رساندن بهتر به مردم است.

 عصر امروز نشست معارفه یکی از اعضای علی البدل شورای شهر دوگنبدان در سالن جلسات شورای اسلامی شهر با حضور فرماندار رئیس و اعضای شورای شهر دوگنبدان برگزار شد.

آوای جنوب

در این آیین عبدالرحیم رحیمی اظهار کرد: از همکاری و تعاملی که بین اعضا شورای شهر وجود دارد تشکر می‌کنم.

فرماندار گچساران ادامه داد: با توجه به عدم حضور آقای ناصح‌فر جا دارد از تلاش‌ها و همکاری ایشان تقدیر و تشکر کنم.

رحیمی با اشاره به وظایفی که در آیین نامه شورا بر عهده فرماندار است، گفت: در آیین نامه شورا وظایفی بر عهده فرماندار شهر تعیین شده است.

وی با اشاره به مشکلات شخصی آقای ناصح فر عضو چهارم شورای شهر دوگنبدان بیان کرد: تعیین وضعیت ماندن و یا رفتن آقای ناصح‌فر به دلایلی شخصی وی برمی‌گردد و بیش از دو ماه این تعیین وضعیت به طول کشیده است.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: طبق قانون به هر دلیلی که یکی از اعضای شورای اسلامی شهر براساس تبصره ۸ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور آقای رمضان عباسی از امروز به عنوان عضو جدید شورای اسلامی شهر دوگنبدان معرفی می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس تبصره ماده ۸ آمده است، در صورت فوت یا سلب عضویت هر یک از اعضای شورای اسلامی روستا و یا شهر، عضو علی‌البدل به ترتیب آرا جایگزین نفر قبلی خواهد شد.

رحیمی با بیان اینکه آقای رمضان عباسی در چهار دوره متوالی عضو شورای اسلامی شهر و یک دوره سکاندار شهردار دوگنبدان بود، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در مدت باقی مانده از عمر شورای اسلامی شهر از تجربیات ایشان در راستای پیشبرد اهداف این شورا استفاده نماییم.

فرماندار گچساران عنوان کرد: به عنوان فرماندار این شهر همیشه و در همه حال در کنار شورای شهر خواهم بود و آمادگی لازم را برای برگزاری جلسات خصوصی در راستای خدمت به مردم را با شورا دارم و از هرگونه جلسه‌ای برای کمک به وضعیت شهر استقبال می‌کنم.

وی افزود: در حال حاضر نوسازی بافت فرسوده از اولویت‌های اصلی شهرستان می‌باشد که امیدواریم اعضای شورای شهر در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار گچساران ادامه داد: با توجه به فرصت باقی مانده به ایام نوروز و مهمان‌پذیر بودن این شهرستان امیدوارم اعضای شورای شهر با جدیت بیشتری به اتمام پروژه کنار زیرگذر این شهرستان اهتمام ورزند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president