آوای جنوب

وزیر ورزش ؛ وزیری که با دستان خالی آمد و رفت!

وزیر جوانان حتی در جمع جوانانی که از بیکاری نمی دانند که چگونه روز را به شب برسانند حاضر نشد در جمع جوانانی که برای شندرغاز وام ازدواج گرفتار گیرهای بانکها شده اند و ضامن گیرشان نمی آید، حاضر نشد و رفت

وزیر وزرش و جوانان چند مدت پیش با دستانی پر از خالی به استان کهگیلویه و بویراحمد آمد و رفت.

آوای جنوب
وزیر ورزش باز هم مانند بعضی دیگر از وزرا به علت ارتباطات دوستانه با تاجگردون از گچساران آمد سپس برای رفع تکلیف سری به یاسوج زد و به تهران برگشت.
وزیر وزرش و جوانان آمد و دید که امید جوانان یاسوجی در سایه بی مسئولیتی ها از بین رفته بود، همان تیم شهرداری یاسوج را می گویم و حتی هیچ قولی نداد و رفت. آقای وزیر ورزشگاه تازه ساخته شده ولی رو به تخریب را دید، ورزشگاهی که در دوران شکوه و عظمت تیم شهرداری ساخته می شد اما تیم منحل شد و حالا روی دست مسئولان باد کرده است اما وزیر گفت که این ورزشگاه از رکود خارج می شود و البته گفت که نباید اینگونه باشد و در نهایت رفت.
وزیر جوانان حتی در جمع جوانانی که از بیکاری نمی دانند که چگونه روز را به شب برسانند حاضر نشد در جمع جوانانی که برای شندرغاز وام ازدواج گرفتار گیرهای بانکها شده اند و ضامن گیرشان نمی آید، حاضر نشد و رفت.
تا کی قرار است که مهمترین وزارتخانه دولت در حاشیه باشد و تا کی مسئولان استان بر بی سروسامانی هم ورزش و هم جوانان سرپوش می گذارند.
تا کی قرار است که مسئولان استان آمارهای آنچنانی از ایجاد اشتغال بگویند و به ریش این جوانان بی سروسامان بخندند. تا کی قرار است که مسئولان استان برای خدمت به اشتغال هم طایفه ای ها و همشهری هایشان را در ادارات دولتی تحت عنوان شرکتی به کار بگیرند آنوقت جوان تحصیلکرده کار روزمزد هم گیرش نیاید.
اینجا شهر و استانی است که تیم های ورزشی پس از اوج گرفتن به زیر کشیده می شوند و البته آمارسازان بزرگی اینجا وجود دارند که می توانند یکروزه روی کاغذ تمام مشکلات را حل کنند. شاید همین آمارها باشد که مسئولان کشوری فکر می کنند اینجا گل و بلبل است.
شاید هم وزیر و وزرا پولها و اعتبارات را در استان های بزرگ هزینه می کنند که نمایندگان، مسئولان و رسانه های آن خود را ملزم تعریف و تمجید دادن از یال و کوپال دولت نمی دانند اما در استان ما خدا نکند که یک مسئول ملی بیاید، همه دست به دست هم می دهند و با تمجید از سیاستهای دولت، وقتی برایشان نمی ماند که مشکلات را به عرض وزیر و مسئول ملی که فلسفه سفرش هم همین آشنایی با معضلات و مشکلات است برسانند.
اینجا کهگیلویه و بویراحمد است که متاسفانه خودکشی در بین جوانان آن زیاد است اما وزیر بدون هیچ مطالبه گری با همان دستهای خالی که آمده بود، رفت.

** این مطلب از یادداشت های مخاطبان است که برای این پایگاه خبری ارسال نموده و انتشار آن به منزله تایید یا رد تمام یا بخشی از محتوای مطلب نیست.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president