آوای جنوب

امام جمعه گچساران: ترامپ گوش بسته خود را باز کند/ از مردم ولایت مدار شهرستان گچساران تقدیر و تشکر می کنم

امام جمعه گچساران گفت: ترامپ گوش بسته خود را باز کند و ندای استکبارستیزی ملت ایران را بشنود.

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در جمع مردم گچساران با اشاره به راهپیمایی پرشور مردم گچساران گفت: راهپیمایی امروز شما مردم ولایت‌مدار شهرستان گچساران حرکتی دشمن شکن بود که بر خود وظیفه می‌دانم از یکایک شما مردم که یک بار دیگر با ولایت عهد بستید تقدیر و تشکر کنم.

آوای جنوب؛

امام جمعه گچساران در ادامه به خصوصیات ارتباطات یک انسان مومن پرداخت و افزود: مومن باید بداند ارتباطات اجتماعی او با چه کسانی است که بعدها اظهار ندامت و پشیمانی نکند.

وی تصریح کرد: انسان مومن باید بداند ارتباطات اجتماعی او با چه کسانی است و با چه افرادی دوستی برقرار می‌کند و به چه کسی اعتماد می‌کند و دست دوستی می‌دهد.

خطیب جمعه گچساران تاکید کرد: انسان مومن نباید با افرادی رابطه داشته باشد که آخرت خود را به این دنیا می‌فروشند.

حجازی با بیان اینکه راه نجات مومنین ایمان به خدا است گفت: تلاش کنیم که دشمن را بشناسیم و بدانیم که با شناخت دشمن می‌توانیم راه نفوذ دشمن را ببندیم.

وی ادامه داد: تقوا راه نجات انسان‌ها است و باید تلاش کنیم همواره تقوا را پیشه راه خود قرار دهیم.

امام جمعه گچساران در ادامه خطبه دوم نماز جمعه این هفته گچساران گفت: ۲۲ بهمن روز اعلام رسمی پیروزی انقلاب اسلامی در زیر چتر ولایت و انقلاب اسلامی است.

حجازی عنوان کرد: در روز ۲۲ بهمن رسما از ایران اسلامی به دنیا اعلام شد که کشور ایران مستقل است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) رسماً به دنیا استقلال ایران را اعلام کرد و گفت: لاشرقی و لاغربی، به رمز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به دلیل اینکه اعتقاد به تقوا و ایمان داشت به پیروزی رسید.

حجازی تأکید کرد: امروز ملت ایران با حضور دشمن شکن خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به رئیس‌جمهور بدبخت سیاسی آمریکا اعلام کردند که ترامپ خیلی بدبخت و احمق هستی.

وی با اشاره به سخنان احمقانه ترامپ که گفته بود که ایران باید از اوباما تشکر کند و از من بترسد، خاطرنشان کرد: همانطور که دیدیم مقام معظم رهبری فرمودند، ملت ایران اسلامی جواب شما را در ۲۲ بهمن خواهند داد.

امام جمعه گچساران با بیان اینکه امروز پیام ما به مستضعفین عالم این بود که راهی که ایران اسلامی انتخاب کرد منتج به پشیمانی نخواهد شد، گفت: مسلمین عالم باید همین راه را برای نجات خود انتخاب کنند.

حجازی ادامه داد: پیام دیگر راهپیمایی حماسی مردم کشور ما امروز به قُلدرهای عالم و این بدبخت ترامپ این بود که تو هم کر هستی و هم کور و به همین دلیل نمی‌فهمی.

وی با اشاره به اینکه ما مرید خداوندی هستیم که وعده پیروزی را به ما داده است، توضیح داد: خداوند اراده کرده است که ما مقتدر باشیم و ترامپ باید گوش‌های کَر خود را باز کند.

حجازی خاطرنشان کرد: امروز به برکت جمهوری اسلامی و در زیر چتر ولایت فقیه، ایران اسلامی مقتدرانه بر روی پای خود ایستاده است.

امام جمعه گچساران در ادامه با تسلیت شهادت بی‌بی دو عالم خدمت مردم و مومنین گفت: امیدواریم در شهرستان گچساران با برگزاری مراسمات مذهبی خوب و شایسته مقام این بانوی بزرگوار را ارج بنهیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president