آوای جنوب

هدایت‌خواه در گچساران: برخی‌ها نسبت خود با انقلاب را نمی‌دانند/ زُبیرها را در کشور بشناسیم

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی‌ها نسبت خود با انقلاب را نمی‌دانند.

آوای جنوب؛
دومین نشست جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گچساران با حضور ستار هدایت‌خواه و جمعی از جوانان برگزار شد.

در این نشست هدایت‌خواه با تبریک ایام مبارک دهه فجر اظهار کرد: یکی از فلسفه‌های برگزاری دهه فجر انقلاب اسلامی این است که همه کسانی که در جمهوری اسلامی نفس می‌کشند بدانند که هم اکنون در کجا قرار گرفته‌ایم.

وی افزود: ما باید بدانیم در حال حاضر چه نسبتی با انقلاب اسلامی داریم.

هدایت‌خواه گفت: باید به این موضوع بپردازیم که چرا عده‌ای انقلابی بودند اما انقلابی نمانده‌اند و آیا این امکان وجود دارد که این اتفاق برای ما نیز بیفتد؟

هدایت‌خواه اذعان کرد: گاهی که از مرحله جهل رها شده‌ایم و به آگاهی رسیده‌ایم و می‌دانیم که این حقیقت چیست و یک شناخت ذهنی نسبت به حقیقت پیدا کرده‌ایم این حقیقت علم اصولی و یا ذهنی دارد.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در مرحله دیگر مرحله خود آگاهی است که یک علم شعوری است.

هدایت‌خواه با اشاره به مراحل بعدی گفت: مرحله چهارم به گونه‎‌ای است که انسان حاضر است همه چیز خود را فدای آن کند.

وی خاطرنشان کرد: عده‌ای در کشور ایران زندگی می‌کنند و چه بسا در انقلاب هم نقش داشتند اما پیروزی انقلاب را در حدی می‌دانند که یک تحول سیاسی صورت گرفته است.

دبیر جبهه نیروی مردمی انقلاب اسلامی استان اظهار کرد: اما وقتی کسانی به حقیقت آگاه می‌شوند که این انقلاب صرفا به این خاطر نبود که دولتی برود و دیگری بیاید بلکه باید بدانند انقلاب اسلامی تاریخ را عوض کرد.

هدایت‌خواه تصریح کرد: انقلاب اسلامی مسیر را تغییر داد که جهان را آماده ظهور می‌کند و باید گفت انقلاب اسلامی زلزله‌ای بود که تمام شرق و غرب را به هم ریخت.

وی با طرح سوالی بیان کرد: اما آیا انقلابی بودن به همین است که این آگاهی را داشته باشیم؟

دبیر جبهه مردمی انقلاب اسلامی استان ابراز کرد: برای ورود به مرحله انقلابی بودن باید حس کنیم که انقلاب حیات دیگری به ما بخشیده است و اهداف و آرمان‌های انقلاب را با گوشت و پوست خودمان لمس کنیم.

هدایت‌خواه افزود: خیلی از علمایی که در همان سالها بودند آنها هم به خطر رژیم پهلوی برای اسلام رسیده بودند اما چرا فریاد نمی‌زدند و فریاد نمی‌کشیدند.

وی ادامه داد: چرا فقط امام قلبش درد می‌گرفت و فریاد می‌زد زیرا که امام به مرحله خودآگاهی رسیده بود.

دبیر جبهه مردمی انقلاب اسلامی استان گفت: برای انقلاب بودن باید به مرحله خود آگاهی برسیم.

وی با بیان اینکه کسی که به مرحله خودآگاهی رسیده است هنوز هم این اوج انقلابی بودن نیست تصریح کرد: دل‌آگاهی بودن اوج انقلابی بودن است.

هدایت‌خواه ادامه داد: در دل آگاهی بودن عاشق می‌شویم و اولین نشانه عاشق بودن فدا کردن است.

وی گفت: در شرایط فعلی باید به اندیشه‌های امام و انقلاب برگردیم تا بتوانیم از این مراحل عبور کنیم.

هدایت‌خواه افزود: ما باید در راه اهداف و ارزش‌های انقلاب، انقلابی حرکت کنیم و اگر چنین عمل کردیم، می‌توانیم از شرایط امروزی عبور کنیم.

وی تاکید کرد: برای رسیدن مرحله دل‌آگاهی باید مجاهده کرد و در این راه ما باید با فرعون درونمان مبارزه کنیم.

وی با اشاره به زبیر گفت: زُبیر اولین کسی بود که برای اسلام شمشیر کشید حالا شما بروید در کشور ما زبیرها را ببینید که یکی علاقه به فرزند دارد و دیگری علاقه به شهرت و ثروت و پُست و مقام.

وی ادامه داد: چرا برخی‌ها گفتند دیگر مرگ بر آمریکا نمی‌گوییم و می‌گویند ما دیگر آمریکا را شیطان بزرگ نمی‌دانیم چرا که با دشمن رفیق شده بودند و چنان شیطان بر آنها مسلط شده بود که دیگر نمی‌توانستند مرگ بر شیطان بگویند.

دبیر جبهه مردمی انقلاب اسلامی استان با بیان اینکه باید با درونمان جهاد کنیم اظهار کرد: مرحله اول جهاد اکبر است و مرحله بعد جهاد کبیر است.

هدایت‌خواه تصریح کرد: اگر قرار است انقلابی باشیم باید نسبت به خودمان را با انقلاب بدانیم.

تکمیلی تا ساعتی دیگر

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president