آوای جنوب

افتتاح پارک روستای سربیشه با حضور خادمی استاندار، تاجگردون و دیگر مسوولان+تصاویر

در دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور استاندار و نماینده مردم در مجلس، پارک روستای سربیشه با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومانی افتتاح شد.

 صبح امروز به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار، فرماندار گچساران و سایر مسؤولان با حضور در روستای سربیشه گچساران با اهدای گل از مقام شامخ شهدای این روستا تجلیل کردند.

آوای جنوب؛

موسی خادمی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: هر نقطه از ایران اسلامی نشان از دلاوری‌ها و حماسه‌های فرزندان این مرز و بوم در طول دوران دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی به خود می‌بالد که چنین فرزندانی را از دل مادران این سرزمین تربیت کرده است.

خادمی تصریح کرد: شهدای روستایی ستاره‌های درخشان روستاها هستند.

به گزارش فارس از گچساران، پس از حضور مسوولان در روستای سربیشه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای این روستا پارک روستای سربیشه با حضور مسوولان افتتاح شد.

این پروژه صبح امروز به نمایندگی از ۱۲ پروژه افتتاح شد.

بخشدار مرکزی گچساران گفت: پارک روستای سربیشه در مساحتی به متراژ ۳ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان انجام شده است.

فرج‌الله اصطلاحی ادامه داد: ساخت این پارک از سال ۹۱ از محل اعتبارات ارزش افزوده شروع شده است.

وی افزود: این پارک شامل فضای سبز، آلاچیق، سنگ فرش و دیگر امکانات در جهت خدمت به روستاییان سربیشه احداث شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در افتتاح این پارک اظهار کرد: یکی از عناصر لازم زندگی روستایی کاری است که از طرف دهیاری‌ها انجام می‌شود.

خادمی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در گچساران به جایگاهی رسیده‌ایم که دهیاران کار را به دست گرفته‌اند و خودشان بانیان فضای سبز و امکانات در روستاها شده‌اند.

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران نیز در حاشیه مراسم گفت: این باعث افتخار نظام جمهوری اسلامی است که بتواند به روستاها و جامعه روستایی خدمت کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. رای داده به تاجگردون گفت:

    پ مه پارک م افتتاح داره … خجججج پ کارخونه ها و ای همه بیکار چه وابی وعده ی دروغ هزینه های که سی ش کردیم حروم ش…… هههههههههه

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president