آوای جنوب

کانون قرآن و خانه جوان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افتتاح شد

طی آیینی کانون قرآن و خانه جوان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افتتاح شد.

ظهر امروز همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی کانون قرآن و خانه جوان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با حضور جمعی از مسؤولان این شرکت، فعالان و قاریان قرآنی، تعدادی از مدیران شهرستان در محل این کانون افتتاح شد.

آوای جنوب

رئیس شورای فرهنگی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در این مراسم با تبریک ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: این کانون با هدف ترویج، توسعه، آموزش و استعدادیابی کارکنان و خانواده‌های آنها راه‌اندازی می‌شود.

مسعود صالح کمایی با بیان اینکه در حال حاضر ۷ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل در این شرکت مشغول خدمت هستند گفت: امیدواریم با راه‌اندازی این کانون و استفاده از ایده‌های ناب در راستای زنده نگه‌داشتن میراث پیامبر اکرم(ص) گام برداریم.

وی ادامه داد: آنچه در مجموعه فرهنگی صنعت نفت با کمک مسؤولان فرهنگی شهرستان به دنبال آن هستیم تحقق جامعه قرآنی است و از این رو تمام تلاش خود را در این راستا به کار خواهیم بست.

کمایی تصریح کرد: از تمامی متولیان فرهنگی شهرستان در این زمینه طلب یاری داریم و امیدواریم با فعالیت‌های این کانون فضای صنعت نفت از قرآن عطرآگین شود.

رئیس شورای فرهنگی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به فعالیت‌های کانون قرآن و جوان عنوان کرد: آموزش قرآن، روخوانی، روان خوانی، قرائت، تحقیق و ترتیل، حفظ قرآن، تجوید برای سنین مختلف و در سطوح چندگانه برای خواهران و برادران پیش‌بینی شده است.

وی به دیگر برنامه‌های این کانون اشاره کرد و گفت: آموزش اذان در مقطع پسران و بزرگسالان برای کارکنان و خانواده‌های آنها در این کانون صورت می‌گیرد.

کمایی افزود: قطعا با فرهنگ قرآنی و ترویج فرهنگ معارف و مفاهیم قرآنی در جامعه می‌توانیم در راستای منویات مقام معظم رهبری گام برداریم و شاهد موفقیت روز افزون جوانان در جامعه امروزی باشیم.

بر اساس این گزارش کانون قرآن و خانه جوان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع افتتاح شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president