آوای جنوب

جلوگیری کسبه جمعه بازار یاسوج از یک آیین کلنگ‌زنی/ امیدواری فروشندگان جمعه بازار با قول‌های استاندار و معاون رئیس‌جمهور

در حین کلنگ‌زنی بازارچه سنتی و بومی کسبه جمعه بازار یاسوج مانع کلنگ‌زنی مکان جدید شدند که با صحبت معاون رئیس‌جمهور و استاندار مشکلات موجود رفع شد.

سید محمدکاظم نظری ظهر امروز در حاشیه کلنگ‌زنی بازار سنتی شهر یاسوج با بیان اینکه پروژه‌های جدید در مرکز استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، گقت: کلنگ‌زنی بازارچه سنتی و صنایع دستی از جمله این طرح‌هاست که حدود هزار شغل در این طرح‌ها ایجاد می‌شود.

آوای جنوب؛

فرماندار بویراحمد بیان کرد: ساماندهی جمعه بازار شهر یاسوج دیده شده که کسبه جمعه بازار یاسوج نگران از دست دادن شغل خود نباشند.

محمدعلی جاوید شردار یاسوج هم در حاشیه این کلنگ‌زنی با بیان اینکه ۴ پارک در حوزه عمرانی داریم که ۳ پارک آن فروردین به بهره‌برداری می‌شود، گفت: ۴۰ هکتار پارک در دست احداث فروردین ۹۶ به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به ۷ کیلومتر جاده در خیابان ساحلی کلنگ‌زنی می‌شود، گفت: این پروژه معارضات زیادی داشت که با همکاری استانداری و دادگستری استان معارضات رفع شده است‌.

شهردار یاسوج بیان کرد: زمینی که در حال حاضر در اختیار کسبه جمعه بازار یاسوج است کاربری پایانه‌ها و حمل و نقل دارد و در یک زمانی شهرداری و شورای شهر این مکان را برای ساماندهی دستفروشان اختصاص دادند اما این مکان به لحاظ امنیتی، ایمنی، گردشگری و فضای شهری فاقد استاندارد است.

وی تصریح کرد: هیچ کدام از کسبه جمعه بازار یاسوج پروانه فعالیت در این مکان را ندارند که امروز مکانی در قالب بازارچه صنایع دستی، محلی و گردشگری با مشارکت بخش خصوصی کلنگ‌زنی شد و تا ۵ ماه آینده این مکان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش فارس، در حین کلنگ‌زنی این بازارچه کسبه جمعه بازار مانع کلنگ‌زنی مکان جدید شدند که با صحبت معاون رئیس‌جمهور و استاندار مشکلات موجود رفع شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. علی گفت:

    این مکان مشکلات اساسی دارد
    فقط کلاهبرداری هست استاندار و شهردار هم فریب خوردن

  2. محسن گفت:

    فقط میخوان یه پولی از کسبه بدبخت و مفلوک جمعه بازار بگیرن

  3. سعید گفت:

    اگه قرار باشه زمین فعلی بازار جمعه بصورت تجاری ساخت شودبا توجه به نزدیکی پایانه مسافربری از موقعیت خوبی برخوردار هست.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president