آوای جنوب

فرماندار گچساران خطاب به وزیر ورزش: شهرستان گچساران مهد ورزش ایران است/ به عنوان فرماندار شرمنده این ورزشکاران هستم+گزارش تصویری از حضور وزیر ورزش

فرماندار گچساران در حضور وزیر ورزش گفت: شهرستان گچساران مهد ورزش ایران است.

فرماندار گچساران در حضور وزیر ورزش گفت: شهرستان گچساران مهد ورزش ایران است.

آوای جنوب؛

عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در همایش نشست ورزشکاران این شهرستان که با حضور وزیر ورزش و جوانان، نماینده مردم گچساران و باشت، و مسؤولان استانی و شهرستانی در سالن آزادی نفت برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان گچساران به عنوان مهد ورزش ایران است.

فرماندار گچساران ادامه داد: شهرستان گچساران از دوران قدیم مربی و سرمربی‎‌های بسیاری در سطح ملی و بین‌المللی تربیت کرده است.

رحیمی با اشاره به تعطیلی ورزشگاه تختی گچساران گفت: ورزشگاه تختی این شهرستان با قدمت حدود ۴۵ سال به عنوان یکی از قدیمی‌ترین ورزشگاه‌ها در جنوب است که زمانی این ورزشگاه حرف اول را در جنوب می‌زد.

فرماندار گچساران با اشاره به ورزش هاکی اذعان کرد: شهرستان گچساران مهد هاکی ایران است.

وی به داوران ملی و بین‌المللی این شهرستان عنوان کرد: شهرستان گچساران این استعداد را دارد که داورانی ملی و بین المللی مانند راهی را تربیت کند.

رحیمی تبیین کرد: شهرستان گچساران در زمینه سخت افزاری ورزش خوب کار کرده است اما متاسفانه در زمینه نرم افزاری و تهیه امکانات ورزشی خوب عمل نکرده است.

فرماندار گچساران بیان کرد: شهر من برای بردن تیم به شهرهای دیگر اتوبوس اختصاصی به خود ندارد و من شرمنده این ورزشکاران هستم.

وی با اشاره به نبود خوابگاه ورزشی در این شهرستان اذعان کرد: شهرستان گچساران یک خوابگاه ورزشی و سالن اختصاصی ورزشی ویژه بانوان را ندارد.

رحیمی با اشاره به مناطق محروم این شهرستان گفت: در محله‌های محروم این شهرستان مانند محله سادات جوانانی وجود دارند که دارای استعداد‌های نهفته ورزشی هستند.

فرماندار گچساران با اشاره به کسب مقامات ورزشی در رشته‌های هندبال، واترپلو خاطرنشان کرد: شهرستان گچساران تیم هندبال و واترپلو در سطح لیگ برتر مقام کسب کرده‌اند که همگی مختص به نفت است و اگر نفت و ورزش‌های آن را جدا کنیم این شهرستان دیگر هیچ ندارد.

رحیمی افزود: امروز از وزیر ورزش انتظار داریم که مژده‌های خوبی را برای این استان به ارمغان داشته باشد و سفر ایشان مایه خیر و برکت این استان شود.

وی ادامه داد: ما انتظار داریم وزیر ورزش و جوانان به جز از بودجه اختصاصی به ورزش و جوانان این منطقه یک بودجه اختصاصی دیگر را به ورزش این منطقه اختصاص بدهد.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: یک قانونی که در حال حاضر برای ورزش به تصویب رسیده است واگذار کردن اماکن ورزشی به بخش خصوصی است.

رحیمی تصریح کرد: این شهرستان مانند شهرهای بزرگ ایران نیست این شهرستان محروم است.

وی افزود: باید یک سالن برای خواهران و برادران در اختصاص بخش عمومی قرار بگیرد.

 

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president