آوای جنوب

غلامعلی رجایی مشاور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به دهدشت می آید+زمان و مکان

مسؤول سازمان مردم نهاد یاران مانا گفت: همایش بررسی پدیده انقلاب با حضور غلامعلی رجایی مشاور رئیس فقید تشخیص مصلحت نظام در دهدشت برگزار می‌شود.

آوای جنوب

سید کمال‌الدین دولت‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: همایش بررسی پدیده انقلاب اسلامی ایران با موضوع «قدم زدن در خیابان انقلاب» در دهدشت برگزار می‌شود.

مسؤول سازمان مردم نهاد یاران مانا تصریح کرد: این همایش روز سه‌شنبه نوزدهم بهمن ماه ساعت ۱۵ در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار خواهد شد.

وی افزود: از دکتر غلامعلی رجایی نویسنده، مدرس دانشگاه و مشاور زنده یاد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای سخنرانی در همایش دعوت شده است.

وی رویکرد همایش را فرهنگی عنوان و تصریح کرد: تبیین و بازشناسی پدیده انقلاب به ویژه برای نسلی که دوران انقلاب را ندیدند یک ضرورت است.

دولت‌خواه با بیان اینکه یاران مانا تاکنون بیش از ۵۰ همایش یا رویکردهای اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در این شهرستان اجرا کرده است، گفت: به مناسبت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب و با هدف بررسی پدیده انقلاب چنین برنامه‌ای تدارک دیده شده است.

وی افزود: سی و هشت سال پیش در چنین روزهایی وقتی خیابانی به نام انقلاب نبود مردم به خیابان ریختند و انقلاب کردند و اکنون ما از انبوه خیابان‌های آن حوالی به امتداد خیابان انقلاب می‌رویم تا مرور کنیم آن روزهای التهاب همیشگی را.

دولتخواه بیان کرد: شرکت در همایش بررسی پدیده انقلاب برای عموم آزاد است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president