آوای جنوب

به مناسبت روز پرستار/ تجلیل مدیرعامل نفت گچساران از پرستاران+تصاویر

مهندس هوشنگ صیدالی ظهر امروز با حضور در بیمارستان نفت گچساران این روز را به پرستاران تبریک گفت.

به مناسبت روز پرستار مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با حضور در بیمارستان نفت گچساران این روز را به پرستاران تبریک گفت.

آوای جنوب؛

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در جمع پرستاران بیمارستان نفت و گچساران اظهار کرد: پرستاران انسان‌های وارسته‌ای هستند که با الگوگیری از حضرت زینب(س) در جامعه بشری خدمت می‌کنند.

وی ادامه داد : عشق، ایثار و فداکاری شما همواره مثال زدنی است و من وظیفه می‌دانم با تبریک ولادت حضرت زینب کبری(س) این روز بزرگ را به شما تبریک بگویم.

صیدالی با اشاره به ویژگی‌های پرستاران تصریح کرد: شما پرستاران آرام کننده و التیام دهنده بیمارانی هستند که تنها با صبر و عشق به کار می‌توانید در این زمینه موفق باشید.

مدیرعامل نفت گچساران بیان کرد: الگوی شما بانویی بزرگوار است که خود در کربلا و روز عاشورا پرستار بازماندگان امام حسین(ع) بود که نامش برای همیشه به‌عنوان یک شیرزن خواهد ماند.

صیدالی افزود: شما یاورانی هستید که با دلسوزی درد و مشکلات بیماران را در شبانه روز پیگیری می‌کنید و در اوج سختی کار بهترین خدمات را به بیماران می‌دهید.

وی به نقش پرستاران در دوران دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: بانوان و شیرزنان در دوران دفاع مقدس با الگوگیری از حضرت زینب(س) از رزمندگان اسلام پرستاری کردند که یاد آنها را نیز گرامی می‌داریم.

در ادامه این مراسم مدیرعامل نفت و گاز گچساران با حضور در بخش‌های بیمارستان با اهداء گل از آنان تجلیل کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president