آوای جنوب

داریوش یزدی: برنده واقعی هواداران نفت گچساران هستند

سرمربی نفت گچساران گفت: برنده واقعی هواداران نفت گچساران هستند.

آوای جنوب؛

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در یک هوای سرد زمستانی و در هفته بیست و دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور موفق شد تیم زاگرس یاسوج تیم هم استانی خود را به سه گل شکست دهد.

نفتی‌های گچساران از همان شروع مسابقه بازی را با حمله‌های بی‌امان خود بر دروازه حریف آغاز کردند.

نفت گچساران پس از آنکه از زمین اختصاصی خود به دلیل کیفیت پایین چمن به ورزشگاه شهید بشارت آمده، موفق شده است هر سه بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و هواداران خود را راضی به خانه بفرستد.

هوادارانی که در اوج سرما می‌توانستند در کنار بخاری‌هایشان در منزل باشند اما همچون گذشته یک صدا نفت را تشویق کردند تا تیم آنها بازی را با یک نتیجه پرگل به پایان برساند.

داریوش یزدی سرمربی نفت گچساران در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران اظهار کرد: خدا را شکر بازی در مقابل تیم زاگرس یاسوج بازی خوبی بود و کسب هر سه امتیاز در این بازی برای ما کلیدی بود که موفق شدیم به سه امتیاز این بازی برسیم.

بازیکن اسبق استقلال تهران که این روزها سرمربی نفت گچساران است، افزود: امیدوار هستیم که روند پیروزی‌های ما ادامه داشته باشد.

یزدی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما این است که با ادامه پیروزی‌های نفت گچساران در سه هفته آینده به صدر جدول گروه خودمان برسیم.

وی در خصوص بازی دربی هم استانی‌ها در یک گروه تصریح کرد: از قبل روند بازی را می‌دانستیم به دلیل هم استانی بودن تیم زاگرس بازی از حساسیت بالایی برخوردار است ولی خوشبختانه بازیکنان تیم نفت خوب کار کردند و موفق شدیم با یک بازی زیبا هر سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.

سرمربی نفت گچساران اذعان کرد: تیم فوتبال زاگرس تیم خوب و قابل احترامی است و با تمام مشکلاتی که دارند اما بازیکنانشان با تمام وجود برای تیم بازی می‌کنند و جمع خوبی هستند که به آنها هم خسته نباشید می‌گویم.

یزدی ادامه داد: هواداران نفت گچساران سنگ تمام گذاشتند و بر خودم لازم می‌دانم که به آنها یک خدا قوت بگویم که در سرمای هوا در اوج رفاقت یک صدا و همدل نفت گچساران را تشویق کردند و برنده واقعی هواداران نفت بودند.

به گزارش آوای جنوب، در حال حاضر از مجموع بازی‌هایی که انجام داده است ۱۰ پیروزی، ۷ تساوی و ۳ باخت را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است،؛ نفت با ۳۷ امتیاز موفق شده است ۳۵ گل را به ثمر برساند و در حال حاضر تیم دوم گروه خود باشد.

نفت و گاز گچساران در ادامه مسابقات خود یکشنبه ۲۴ بهمن در ورزشگاه اختصاصی اراک به مصاف شهرداری اراک می‌رود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president