آوای جنوب

پیروزی پرگُل نفتی‌های گچساران برابر زاگرس یاسوج/ گام بلند نفت گچساران برای صعود

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با سه گل تیم زاگرس یاسوج را بدرقه کرد

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با سه گل تیم زاگرس یاسوج را بدرقه کرد.

آوای جنوب

به گزارش آوای جنوب از گچساران، در ادامه مسابقات لیگ دسته دوم کشور و در هفته بیست و دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل زاگرس یاسوج به پیروزی رسید.

براساس این گزارش، عصر جمعه در ورزشگاه شهید بشارت گچساران دو تیم نفت و گاز گچساران و زاگرس یاسوج به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود پسران نفتی گچساران به پایان رسید.

در این بازی که در هوای سرد گچساران با وزش باد ملایم برگزار شد برای تیم طلایی پوش نفت ساسان شیرمردی، هادی زرین ساعد، محمدرضا مظاهری، فرید طالقانی، کریم شاهوردی، عماد قاسمی،علی کرمی،سعید عنافچه، اسماعیل هاشمی، و مرتضی حیدری به میدان رفتند.

در این بازی که از حساسیت‌های خاصی برای تیم نفت و گاز گچساران برخوردار بود، داریوش یزدی با تفکری تهاجمی تیم را روانه میدان کرد تا با کسب سه امتیاز جایگاه خود را در بین چهار تیم صعودکننده مستحکم کند و بتواند یکی از تیم‌های صعودکننده به مرحله بعد باشد.

این بازی همچون بازی‌های قبلی تیم نفت و گاز گچساران مجددا شاهد تغییر ترکیب نسبت به بازی‌های قبل بودیم نفت گچساران با بستن بازی از میانه میدان و ارسال از جناحین این تیم نفت گچساران بود که توانست یک نتیحه دلچسب را برای هواداران به ارمغان آورد.

در این بازی همچنین فرشید علیزاده در دقیقه ۷۷ به جای اسماعیل هاشمی، عباس عامری به جای سعید عنافچه در دقیقه ۸۴ و در دقیقه ۸۷ نبی الله اسدی به جای محمدرضا مظاهری وارد میدان شدند.

گل‌های تیم نفت و گاز گچساران را در این بازی در دقیقه ۱۲ سعید عنافچه، مرتضی حیدری دقیقه ۷۱، محمدرضا مظاهری دقیقه ۸۱ برای تیم نفت و گاز گچساران به ثمر رساندند.

از نکات قابل توجه این دیدار بازی علی رعیت بازیکن پیشین و قدیمی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که هم‌اکنون در تیم زاگرس یاسوج بازی می‌کند مقابل تیم قدیمی خود بود که پیش از آغاز بازی از داریوش یزدی مربی سابق خود با اهدای گل رخصت گرفت و سپس وارد میدان شد.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با کسب این پیروزی ۳۷ امتیازی شد و در رده دوم گروه الف لیگ دسته دوم قرار گرفت.

بازی بعدی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در تاریخ ۲۴ بهمن ۹۵ مقابل شهرداری اراک است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president