آوای جنوب

سخنران روز ۲۲ بهمن شهرستان گچساران مشخص شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران گفت: نماینده ولی فقیه در استان سخنران روز ۲۲ بهمن شهرستان گچساران است.

آوای جنوب

یدالله مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به برنامه‌های قابل اجرای کمیته‌های ستاد دهه فجر شهرستان گچساران اظهار کرد: با توجه به روز شمار این دهه روز ۱۲ بهمن به نام انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و ولایت فقیه رهبری نامگذاری شده که در این روز باید به سخنان و فرمایشات امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی و رساندن کاروان عظیم انقلاب عمل کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی در این روز گفت: نواختن زنگ انقلاب راس ساعت ۹ در مدارس، برگزاری مراسم رژه موتوری از فرودگاه شهرستان الی گلزار شهدا با همکاری کلیه ادارات و مشارکت مردمی، برگزاری جشن شکوفه‌های انقلاب اسلامی،برگزاری فجر انقلاب ۱ ویژه کارکنان نفت، برگزاری ایستگاه صلواتی در فرودگاه و گلزار شهدا، برگزاری ۳ نشست سیاسی و استقرار ایستگاه صلواتی از برنامه‌های اجرایی این کمیته است.

مرادی با اشاره به شعار روز سیزدهم بهمن ماه گفت: روز سیزدهم بهمن ماه به نام انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی، مشارکت اجتماعی، عدالت و پیشرفت نامگذاری شده که در این راستا شهرستان گچساران برنامه‌های را تدوین کرده است.

وی تصریح کرد: در آن روز برنامه‌هایی نظیرغبارروبی گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد، همایش قرآنی تجلیل از فعالان قرآنی، جشن فجر انقلاب ۲ ویژه کارکنان نفت، برگزاری نشست روشنگری، برگزاری جشن فجر انقلاب و برپایی نمایشگاه کتاب، عکس و حجاب است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران اذعان کرد: در روز چهاردهم با شعار انقلاب اسلامی، ایمن، جهاد و شهادت است که برنامه‌هایی نظیر دیدار اعضای شورا و فرماندهان پایگاههای مقاومت با امام جمعه، مسابقه دارت ویژه خواهران، اردوی زیارتی، سیاحتی به حرم بی‌بی حکیمه خاتون(س)، مراسم عطرافشانی گلزار شهدا، برپایی یادواره شهدای حوزه دیل و اجرای برنامه‌های هوا وفضا ساخت دانش‌آموزی است.

مرادی بیان کرد: روز ۱۵ بهمن با محوریت انقلاب اسلامی، قرآن، رسالت زینبی و حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) است که برنامه‌هایی نظیر پیاده‌رویی همگانی خانوادگی، برپایی جشن انقلاب در مصلای این شهرستان، سخنرانی یکی از مسؤولان پیش از خطبه‌های نماز جمعه و برگزاری مسابقات کبدی برادران در این روز است.

وی با اشاره به شعار روز ۱۶ بهمن ابراز کرد: روز ۱۶ بهمن با شعار انقلاب اسلامی، تحکیم بنیان خانواده، منزلت زن، جوانان و سبک زندگی ایران اسلامی است که در این زمینه کمیته اجرایی برنامه‌هایی را در این راستا در نظر دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران ادامه داد: برنامه جشن و تجلیل از پرستاران به مناسبت روز پرستار، جشن فجر انقلاب ۳ توسط شرکت نفت، برگزاری نشست سبک زندگی اسلامی، برپایی ایستگاه سلامت، جشنواره برنامه ورزش‌های بومی و محلی و برگزاری جشن فجر روستایی در آن روز است.

مرادی به روز ۱۷ با شعار انقلاب اسلامی، جوانان، نهضت علمی و اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: محفل انس با قرآن با دانش آموزان، برگزاری محفل انس با قرآن دانش آموزان، برگزاری جشن فجر انقلاب ۳ شرکت نفت، برپایی نمایشگاه عکس دهه فجر و برگزاری جشن فجر روستایی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران افزود: روز ۱۸ با شعارانقلاب اسلامی، هویت دینی، ترویج معنویت و فرهنگ و همچنین تمدن نوین اسلامی است که با برنامه‌هایی نظیرپیاده‌رویی ویژه دانشگاهیان همراه با برنامه‌های متنوع، جشن فجر انقلاب ۴ شرکت نفت، نشست بصیرتی ویژه خواهران، برگزاری جشن انقلاب، برگزاری همایش ریش سفیدان و معتمدان محلی، سفر وزیر ورزش و جوانان، پیاده‌رویی دانشجویی و دانشگاهی، برگزاری مسابقات دارت ویژه بانوان، دیدار فرهنگیان و دانش آموزان برگزیده با نماینده ولی فقیه در استان و برگزاری جشن فجر روستایی است.

وی خاطرنشان کرد: روز ۱۹ بهمن با شعار انقلاب اسلامی، انقلابی‌گری، آمادگی دفاعی که روز نیروی هوایی است جشن ویژه کودکان، جشن فجر انقلاب شرکت نفت، دیدار با خانواده شهید شاخص کارگری،افتتاح ساختمان جدید کانون بسیج ورزشکاران،برگزاری مسابقه آشپزی، جلسه پرسش و پاسخ دانش آموزی با مسؤولان شهرستانی و جشن فجر روستایی در روستای امامزاده جعفر(ع) برگزار می‌شود.

مرادی ادامه داد: روز ۲۰ بهمن با عنوان روز انقلاب اسلامی، وحدت ملی و حمایت از جبهه مقاومت نامگذاری شده است که در این روز برنامه‌هایی نظیر برپایی ایستگاه نقاشی، مسابقه طراحی، برپایی مراسم رونمایی از تابلوی فرودگاه شهید امید بخش زاده، تجلیل از خانواده شهید دانش آموزی و برگزاری جشن فجر روستایی در روستای دیل است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران اذعان کرد: روز ۲۱ با شعار انقلاب اسلامی، الهام بخشی، استکبار ستیزی و مقابله با نفوذ دشمن نامگذاری شده است که با برگزاری جنگ شادی، سفر استاندار و هیت همراه و افتتاحیه و همچنین کلنگ‌زنی و تشکیل حلقه صالحین در گلزار شهدا از برنامه‌های این روز است.

وی خاطرنشان کرد: با مشارکت عموم مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه به طرف مصلای نماز جمعه این شهرستان آیت‌الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه استان در جمع با شکوه مردم این شهرستان به ایراد سخن می‌پردازد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president