آوای جنوب

اختصاص ۷۰ درصد جرائم راهنمایی و رانندگی به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۷۰ درصد جرائم راهنمایی و رانندگی به شهرداری‌های استان خبر داد.

آوای جنوب؛

پژمان نیک‌اقبالی صبح امروز در ششمین نشست شورای ترافیک با مهم خواندن نشست‌های این شورا گفت: روند کار در شورای ترافیک باید تغییر کند چرا که از مسائل کلی ترافیکی در استان غافل شده‌ایم.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: می‌خواهیم برای رفع مشکلات ترافیکی شهر یاسوج از پل سوم بشار استفاده کنیم اما در صورت استفاده از این پل به جاده نقاره‌خانه وصل می‌شود و نمی‌دانیم به کجا وصل می‌شود که چنین مواردی باید در شورای ترافیک مطرح و برای رفع آن چاره‌اندیشی شود.

وی با اشاره به اینکه مباحث کلان ترافیکی یک شهر در این شورا مطرح شود، افزود: ورودی شهرها و کمربندی باید ساماندهی شود و معضلات و مشکلات ترافیکی باید رسیدگی و حل فصل شود.

این مسؤول در ادامه از توزیع جرائم راهنمایی و رانندگی در بین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خبر داد و گفت: جرائم راهنمایی و رانندگی ۴ میلیارد و ۶۹۸ میلیون تومان است که ۳ میلیارد و ۲۹۲ تومان به شهرداری‌های و ۱ میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان هم به دهیاری‌ها اختصاص یافت.

این مسؤول بیان کرد: جرایم راهنمایی و رانندگی با توجه به میزان جرائم اخذ شده در شهرها توزیع شده و‌ شاخص استانی ندارد.

نیک‌اقبالی با اشاره به اینکه اقدام خودسرانه برای طرح‌های ترافیکی ممنوع بوده، گفت: هرگونه تغییرات ترافیکی باید با مجوز شورای ترافیک و پیوست مصوبه این شورا باشد.

معاون امور عمرانی بیان کرد: دستگاه‌هایی که خواستار تغییرات ترافیکی حتی به صورت آزمایشی هستند باید از مصوبات شورای ترافیک استان تبعیت کنند.

نیک‌اقبالی تصریح کرد: مغایرت‌هایی که حین اجرای نقشه‌های باید ایجاد شود برای تعیین تکلیف به این شورا گزارش داده شود.

به گزارش فارس در پایان نشست شورای ترافیک مسائل ترافیکی در دو شهرستان گچساران و باشت، ایجاد بازارچه دستفروشان، جابه جایی دکل برق در منطقه ۱۰۸ رزمندگان و چندین طرح دیگر بررسی شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president