آوای جنوب

یدالله مرادی: آمادگی کامل گچساران برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر/ معرفی سخنران در روزهای دیگر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر خبر داد.

آوای جنوب

ظهر امروز نشست برنامه‌ریزی دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور اعضای شورای تامین شهرستان در سالن فرمانداری گچساران برگزار شد.

در این نشست یدالله مرادی با اشاره به فرمایشات امام راحل، اظهار کرد: انقلاب اسلامی مسیری و راهی را گشود که تمام کفر در برابر این انقلاب ایستاده‌اند و در نقطه مقابل تمام مستضعفان تکیه و امیدشان به این انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان گچساران ادامه داد: به مناسبت آغاز ۳۹ سال از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ۱۷ کمیته برنامه‌ریزی با حضور روسای ادارات این شهرستان برگزار شده و روسای ادارات کارگروه و برنامه‌های خود را در این زمینه برنامه‌ریزی و تشکیل داده‌اند.

وی گفت: در حال حاضر ۱۲ کمیته برنامه‌های خود را در زمینه برگزاری مراسم دهه فجر در این شهرستان به ستاد برگزاری مراسم دهه فجر ارائه داده‌اند.

مرادی افزود: تنها ۴ اداره برنامه‌های خود را به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی به این ستاد تحویل نداده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران تصریح کرد: بخش عمده برنامه‌های دهه فجر بر عهده شهرداری دوگنبدان است.

مرادی اذعان کرد: آذین‌بندی شهر، اجرای مراسم شاد در محلات و بوستان‌ها بر عهده شهرداری دوگنبدان است.

وی به برنامه‌های ادارات در این دهه اشاره و خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اشکالاتی که در برگزاری برنامه‌های اجرایی ادارات این شهرستان وجود دارد، تداخل چند برنامه با یکدیگر است و در این زمینه ادارات با هماهنگی و برنامه‌ریزی دقیق می‌توانند برنامه‌های خود را در این دهه به نحو احسن برگزار کنند.

مرادی با اشاره به برگزاری مراسم در این دهه گفت: طبق مرسوم و معلوم دو برنامه در این دهه ملی و کشوری برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران بر ضرورت همکاری و تعامل همه دستگاه‌های گچساران در برگزاری مراسم ۱۲ و ۲۲ بهمن‌ماه تأکید و بیان کرد: تعیین مسیر رژه موتوری و دستگاهی که طبق مرسوم در روز دوازدهم بهمن ماه از مبدا فرودگاه آغاز و تا مقصد گلزار شهدا در راس ساعت ۹:۳۰ صبح همان روز برگزار می‌شود.

وی با بیان این که اولین روز دهه انقلاب اسلامی با یک رژه همگانی به صورت عینی و عملی در آن روز اجرا خواهد، گفت: مسیر راهپیمایی در روز ۲۲ بهمن هنوز در این شهرستان مشخص نشده و با هماهنگی و همفکری کمیته‌های دیگر تا دو روز دیگر اعلام خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران ادامه داد: خوشبختانه یک برنامه مهم استانی و شهرستانی که در گچساران در این دهه برگزار می‌شود، تغییر نام فرودگاه گچساران به تنها شهید خلبان این شهرستان که با همکاری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز، فرماندار و بنیاد شهید صورت می‌گیرد.

وی به تنها شهید خلبان شهرستان گچساران اشاره و افزود: شهید خلبان ابراهیم امید بخشی‌زاده از توابع روستای آب شیرین این شهرستان که تحصیلات ابتدایی خود را در همان روستا و در مقطع دبیرستان در شهر دوگنبدان و بعد از آن برای تکمیل دوره‌های تخصصی به آمریکا سفر کرده و دوره‌های خلبانی را آنجا گذارنده بود پس از بازگشت در حمله عراق به ایران در شهر سوسنگرد مورد اصابت قرار گرفت و در همان هواپیما شهید شد.

وی اذعان کرد: به این منظور تغییر نام فرودگاه گچساران و یک یادمان فلزی که بر روی آن زندگی‌نامه این شهید نوشته شده، در محل فرودگاه در روز ۲۰ بهمن ماه با حضور مسؤولان کشوری و استانی و همچنین شهرستانی رونمایی خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president