آوای جنوب

دستگیری سارقان محتویات خودرو با اعتراف به ۳۱ فقره سرقت در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو با ۳۱ فقره سرقت خبر داد.

آوای جنوب؛

سید محمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در گچساران اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۱ شهری علی آباد این شهرستان در پی سرقت‌های اخیر در حوزه استحفاظی و مراجعه مالباختگان و ارائه مرجوعه قضائی در خصوص سرقت محتویات خودرو در شهرستان، دستگیری سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گچساران ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و با انجام کارهای اطلاعاتی گسترده، اقدام به گشت‌زنی به صورت نامحسوس و موفق به دستگیری ۴ نفر به هویت‌های معلوم شدند.

وی تصریح کرد: این باند سارق در حال اقدام به سرقت مجدد بودند که با یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

موسوی اذعان کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده از آنان جمعا به ۳۱ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی گچساران خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به صراحت به سرقت درون خودرو اعتراف و پس از تشکیل پرونده قضایی به همراه پرونده متشکله در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.
=========================================
فرمانده انتظامی گچساران خبر داد
کشف محموله قاچاق بیش از ۱۸۰ میلیون ریالی در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف بیش از ۱۸۰ میلیون ریال کالای قاچاق خبر داد.

سید محمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در گچساران اظهار کرد: در راستای مقابله بی‌امان با قاچاق کالا، پلیس شهرستان گچساران با افزایش گشت‌های انتظامی و استقرار ایستگاه‌های بازرسی، یک دستگاه خودرو وانت پراید حامل انواع کالای قاچاق توقیف شد.

فرمانده انتظامی گچساران ادامه داد: در همین راستاماموران پلیس آگاهی ضمن اخذ دستور قضایی حین اجرای ایست و بازرسی در جاده پازنان محور دیلم به سمت گچساران از یک دستگاه خودرو وانت پراید، تعداد ۱۰ دستگاه تلویزیون ال ای دی و تعداد دو دستگاه ماشین لباسشویی جمعا به ارزش تقریبی ۱۸۰ میلیون ریال کشف و به یگان انتظامی دلالت داده شد.

وی افزود: ارزش ریالی محموله‌های قاچاق مکشوفه بالغ بر ۱۸۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی گچساران در پایان با تاکید بر مبارزه جدی پلیس با ورود و یا عرضه کالای قاچاق خاطرنشان کرد: شهروندان اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president