آوای جنوب

درس تعصب و از خودگذشتگی سرمربی جوان تیم فوتبال زاگرس یاسوج به مسوولان

سرمربی جوان تیم فوتبال زاگرس یاسوج درسی به مسوولان داد تا بیاموزند که برای اعتلای نام استان از هزینه کردن نهراسند.

 آوای جنوب؛

 کهگیلویه و بویراحمد نامی است که نیم قرن پیش به عنوان استانی مجزا بر سر زبان‌ها افتاد و اگر تا آن روز مردم استان بیشتر کارهای شخصی و اداری خود را در دو استان فارس و خوزستان انجام می‌دادند با شکل‌گیری کهگیلویه و بویراحمد اکنون دیگر استانی مستقل هستند.

با استقرار این استان باید تلاش‌های لازم برای معرفی آن صورت می‌گرفت تا با شناسایی و معرفی هر چه بیشتر، محرومیت‌های استان روز به روز کمتر می‌شد.

استانی که حداقل ده‌ها سال از استان‌های دیگر قدمت کمتری داشت بی‌شک در بسیاری از زمینه‌ها هم از آن‌ها عقب‌تر بود و این عقب‌ماندگی تا امروز هم ادامه دارد.

شاید یکی از دلایل اصلی عقب‌ماندگی استان معرفی ناکافی آن به کشور باشد و سرمایه‌گذاران هنوز با نام این استان و توانمندی‌های آن آشنایی ندارند و به خوبی می‌بینیم که ظرفیت‌های عظیم بالقوه در استان هنوز عملیاتی و اجرایی نشده‌اند.

دلیل کاملا مشخص است چرا که امروز هم بعد از ۵۰ سال هنوز بسیاری در کشور این استان و شهر یاسوج را با چهارمحال و بختیاری اشتباه می‌گیرند و البته که مسوولان در این مهجوریت استان نقش دارند.

 

 

حال گریزی به ورزش می‌زنیم و از ظرفیت‌های ورزش برای معرفی استان سخن می‌گوییم عرصه‌ای که متاسفانه هیچ استفاده‌ای از توان آن برای معرفی کهگیلویه و بویراحمد نشده است.

در برهه‌ای تیم‌هایی مانند شهرداری یاسوج توانستند نام استان را پرآوازه کنند که متاسفانه به دلیل خودخواهی مسوولان این تیم از صفحه روزگار محو شد و از این ظرفیت بزرگ هیچ استفاده‌ای نکردیم.

امروز هم تیم‌هایی مانند زاگرس یاسوج در صحنه حضور دارند که با دست خالی مجموعه‌ای از بازیکنان جوان به همراه مربی جوان و البته با حمایت هیات فوتبال در حال فعالیت هستند.

اما متاسفانه این تیم که می‌تواند جایگزین شایسته‌ای برای تیم رویایی شهرداری یاسوج شود و نام استان را در کشور بیش از پیش بر سر زبان‌ها بیندازد از سوی مسوولان هیچ حمایتی نمی‌شود.

در همین خصوص با سرمربی جوان این تیم به گفت‌وگو نشستیم که حمید کرمی دلی پر خون از این بی‌توجهی مسوولان استان داشت.

سرمربی جوان تیم زاگرس ما را خطاب قرار داد و گفت: هر کسی که نداند شما بهتر می‌دانید که تا پیش از به دست گرفتن سکان مربیگری تیم زاگرس از لحاظ مالی دستم به دهانم می‌رسید و به کسی محتاج نبودم.

 

 

حمید کرمی گفت: اما به خاطر اعتلای نام استان خودرو و سایر املاک خود را فروختم و تاکنون چیزی حدود ۳۰۰ میلیون تومان هزینه کرده‌ام و علاوه بر تیمداری باید پاسخگوی مشکلات مادی که خودم برای خود تراشیده‌ام باشم.

وی گفت: از مسوولان استان هم هیچ خیری به فوتبال نرسید و امروز ما جوانان شهر یاسوج باید به مسوولان دولتی برای حمایت از ورزش هیچ امیدی نداشته باشیم.

به گزارش فارس در حالی حمید کرمی خودرو و خانه خود را فروخته و هزینه این تیم کرده که مسوولان استان همچنان در سکوت به سر برده و در خصوص حمایت از زاگرس هیچ واکنشی نشان نداده‌اند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president