آوای جنوب

رئیس هیت فوتبال گچساران: نگاه به رده های پایه فوتبال تضمین کننده آینده فوتبال گچساران است+گزارش تصویری از مسابقات نونهالان

رئیس هیت فوتبال گچساران گفت: نگاه به رده های پایه فوتبال تضمین کننده آینده فوتبال گچساران است.

آوای جنوب،

عبدالکریم قاضی فر رئیس هیت فوتبال گچساران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران اظهار کرد: برگزاری مسابقات فوتبال در رده نونهالان و نوجوانان تضمین کننده آینده فوتبال این شهرستان است.

وی ادامه داد: هیت فوتبال شهرستان با تمام مشکلاتی که دارد اما همواره نگاهش به آینده سازی برای فوتبال این شهر بوده است.

قاضی‌فر افزود: فوتبال در گچساران ورزشی است که اگر به آن بها داده شود، می‌شود بازیکنانی را در رده‌های اول فوتبال کشور تحویل فوتبال ایران داد.

وی با بیان اینکه کار باشگاه‌ داری آن هم در حالی که اسپانسر مالی قوی نداشته باشی کاری بسیار دشوار است، تصریح کرد: خوشبختانه در شهرستان گچساران عده‌ای عاشقانه و دلسوزانه و فقط برای تربیت نسل آینده وارد این عرصه شده‌اند.

رئیس هیت فوتبال گچساران گفت: هیت فوتبال همواره خود را کنار این افراد می‌داند و با تمام توان از آنها حمایت خواهد کرد.

قاضی‌فر اذعان کرد: خوشبختانه دقیقه‌ای نگذاشته‌ایم که لیگ فوتبال شهرستانی در این شهر تعطیل شود و تلاشمان بر این است که بتوانیم با تمام داشته‌هایمان به رشد و آینده فوتبال این شهر کمک کنیم.

وی ابراز کرد: گچساران جوانان با استعدادی دارد که در تمام زمینه‌ها می‌توانند در کشور حرف برای گفتن داشته باشند.

رئیس هیت فوتبال گچساران خاطرنشان کرد: کلاس‌های داوری و ارتقاء داوری و دوره مربی‌گری به زودی در گچساران برگزار می‌شود و جوانان این شهرستان می‌توانند در این کلاس‌ها حضور داشته باشند.

قاضی‌فر عنوان کرد: در حال حاضر هفته دوم مسابقات فوتبال نونهالان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در حال پیگیری است که با استقبال خوبی به همراه بوده است.

به گزارش فارس تیم آتاک آسیا با نتیجه ۵ بر۴ توان گستر را شکست داد و بازی تیم‌های شاهین و فجر یک بریک مساوی شد.

گفتنی است نفت وگاز نیز موفق شد ۵ بر۲ ماهان الف را شکست دهد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president