آوای جنوب

اعتراض خدری: آقای وزیر! به تحقیر مردم بوشهر در مهرآباد پایان داده شود/ اگر دادستان بوشهر بودم جاده گناوه-گچساران را می بستم

از نجابت مردم بوشهر در مهرآباد سوءاستفاده می شود و من هم بابت اینکه خودم دیدم هواپیمای بوشهر را با مشهد جابجا کردند و مسافران ۵ ساعت تاخیر خوردند، فرودگاه را ترک کردم

از نجابت مردم بوشهر در مهرآباد سوءاستفاده می شود و من هم بابت اینکه خودم دیدم هواپیمای بوشهر را با مشهد جابجا کردند و مسافران ۵ ساعت تاخیر خوردند، فرودگاه را ترک کردم

آوای جنوب؛

آخرین برنامه وزیر راه و شهرسازی در سفر به بوشهر، حضور در نشست شورای حمل و نقل بود که غیر از الماسی، سه نماینده استان بوشهر حضور داشتند.

گزیده اظهارات حجت الاسلام خدری نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در این نشست را می خوانید:

*انتقاد از رتبه آخر و شاخص های منفی بوشهر در لایحه بودجه ۹۶ و درخواست از استاندار برای رد کردن این آمار در صورت اینکه مغایرت دارد.

*سازمان برنامه و بودجه کشور به اشتباه شان اقرار کرده و دکتر عارف هم قول اصلاح بودجه دو استان خوزستان و بوشهر را داد.

*انتقاد از مدیریت استان برای برنامه ریزی سفر وزیر راه: مسئولان گزارش نواقص را به وزرا دهند تا برای استان تدبیری شود. بجای اینکه وزیر را به بازدید دهکده گردشگری ببرید، آن را به گناوه و دیلم می بردید که مهمترین پروژه های راهسازی استان آنجاست و به دلیل معارض و نبود اعتبار تعطیل می باشد.

*آقای وزیر! مسئولان هر ۶ ماه یکبار وعده تکمیل پروژه گناوه- دیلم را تمدید می کنند. این در حالی است که نیمی از آن در دولت قبل انجام شده و برای کشور زشت است که چهارخطه شدن ۵۰ کیلومتر باقی مانده این همه طولانی شده و اینقدر مردم کشته دهند، طوریکه دیگر افتتاح آن لطفی ندارد.

*اگر دادستان بوشهر بودم، جاده گناوه-گچساران را به دلیل نداشتن امنیت آن می بستم، این جاده اختصاصی نفت شده و برای بهسای اش اقدامی نشده.

*تمام خطوط راه آهن کشور فعالند، اما بوشهر که درآمد کشور را تامین می کند، در آرزوی سوت قطار مانده، لطفا فایناس آن را در اولویت بگذارید.

*آمار امروز مدیرکل فرودگاه درباره افزایش پروازها به شما خلاف واقع بود. ضمننا جلوگیری از ورود شرکت های دیگر به فرودگاه و چارتری شدن پروازها که گاهی بلیط هواپیما در بوشهر را به ۷۰۰ هزارتومان می رساند پیگیری شود.

*از نجابت مردم بوشهر در مهرآباد سوءاستفاده می شود و من هم بابت اینکه خودم دیدم هواپیمای بوشهر را با مشهد جابجا کردند و مسافران ۵ ساعت تاخیر خوردند، فرودگاه را ترک کردم و در مجلس تذکری کتبی به شما دادم. مانع این رفتار شوید.

*برای تسریع در تکمیل ۳ هزار واحدمسکن مهر باقی مانده در بوشهر اقدامی شود، چون مردم بخاطر اینکه پروژه ها مشمول مرور زمان شده، با جرایم بانکی مواجه گردیده اند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president