آوای جنوب

عدل هاشمی: نه اصولگرا و اصلاح طلب و نه تدبیر و امید در این استان جواب نداد/پروژه‌های کهگیلویه برای عده‌ای افسانه بود/همه اینها کاسبی بیش نیست

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس افزود: جامعه‌ای که این وضعیت را دارد جناح‌بندی سیاسی برای چیست؟ و چه دردی را دوا می‌کند

من برای مخابرات‌چی و اپراتور نیامده‌ام، بلکه برای کارهای بزرگ آمده‌ام

آوای جنوب؛

نماینده مردم چرام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معدن فسفات چرام گفت: هر چیزی حساب و کتابی دارد، مطمئن باشید این معدن با توکل بر خداوند متعال نتیجه خواهد داد.

عدل هاشمی‌پور عصر امروز در جمع مدیران چرام با بیان اینکه برخی می‌گویند من تلفن جواب نمی‌دهم، اظهار کرد: من برای مخابرات‌چی و اپراتور نیامده‌ام، بلکه برای کارهای بزرگ آمده‌ام که نتیجه آن را هم خواهید دید و همه اینها به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم چرام در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این مطلب که خدمت باید بدون منت، ریا و غرور باشد و ما از ریا و غرور فراری هستیم، عنوان داشت: در بحث گرفتن مجوز برای تخصیص مارون، این همه حمله‌هایی که در ۷ ماه اخیر به ما شد چه کسی از ما دفاع کرد؟ کدام یک از نخبگان سیاسی و فرهنگی مقاله و بیانیه دادند که باید سهم خود را از مارون بگیریم.

وی با اشاره به این مطلب که به جای اهمیت دادن به مباحث حاشیه‌ای که درون خودمان برای همدیگر درست می‌کنیم یک درصد برای رفع مسائل خود کمک کنیم، گفت: توجه دارید که کنارتان سرمایه اصلی دارد از دست می‌رود آنوقت فقط به مقاله و بیانیه و کامنت گذاشتن پرداخته‌اید.

هاشمی‌پور در ادامه، ابراز کرد: مردم چرام نگرانی برای آب مارون نداشته باشند کارهای مطالعاتی در حال انجام هست و در سال آینده در بودجه قرار خواهد گرفت.

این مسؤول در ادامه به معدن فسفات چرام اشاره کرد و گفت: همه می‌دانیم که معدن فسفات چرام بحثی ۴۰ ساله دارد، من در تعجبم که چرا عده‌ای اینقدر عجولند که در همین ۷ ماه توقع دارند این معدن راه اندازی شود.

وی با طرح این سوال که حداقل نباید این معدن ۴۰ ساله،یک سال مطالعه و بررسی شود، خاطرنشان کرد: شرکت آیرما ۶ سال پشت این طرح بود اما من متوجه شدم که تمام مطالعات پروژه همراه با انصراف این شرکت منتقل شد.

هاشمی‌پور، ادامه داد: سه جلسه با مدیرعامل این شرکت در سازمان اقتصادی کوثر گذاشته شد و حتی تقاضای همکاری با این سازمان را به مدیرعامل شرکت آیرما دادیم اما این شرکت حتی برای دادن مطالعات صورت گرفته، خسارت از آنها خواست.

وی، متذکر شد: هر چیزی حساب و کتابی دارد بنابراین بنده پیگیری‌های خود را انجام می‌دهم، مطمئن باشید این معدن با توکل بر خداوند متعال نتیجه خواهد داد و در صورت تعطیلی آن، بنده اعلام خواهم کرد.
================================================

نه اصولگرا و اصلاح طلب و نه تدبیر و امید در این استان جواب نداد

پروژه‌های کهگیلویه برای عده‌ای افسانه بود

================================================
عدل هاشمی‌پور امشب در شورای اداری شهرستان به مشکلات و وضعیت موجود اشاره و با بیان اینکه امروز نه اصولگرا و اصلاح طلب و نه تدبیر و امید در این استان جواب نداده است اظهار داشت: خدمات انقلاب و مسؤولان نظام بر کسی پوشیده نیست اما این سؤوال که این همه بیکاری چرا در این استان وجود دارد جای سؤوال است.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس افزود: جامعه‌ای که این وضعیت را دارد جناح‌بندی سیاسی برای چیست؟ و چه دردی را دوا می‌کند.

وی از همراهی فرماندار شهرستان کهگیلویه در پیگیری پروژه‌های عمرانی تشکر کرد و گفت: تعدادی از پروژه‌ها براساس برنامه زمانبندی تعریف شده در حال کار است و از حالت راکد بودن خارج شده است.

هاشمی‌پور با بیان اینکه جاده دیشموک به قلعه رئیسی و قلعه رئیسی به پاتاوه پروژه ملی شده است افزود: اعتبار مورد نیاز این پروژه از توان استان خارج بود،بیش از ۲۰ میلیون متر مکعب عملیات خاکی دارد و ابنیه و دستگاه‌های خاص باید بکار گرفته شود.

وی تونل خائیز را از دیگر پروژه‌های ملی و متصل به جاده پاتاوه به دهدشت برشمرد و تصریح کرد: به محض بهره‌برداری از جاده پاتاوه عملیات این تونل شروع خواهد شد.

نماینده مردم کهگیلویه افزود: راه‌اندازی این جاده ۲۸ کیلومتر مسیر ما را به بهبهان کوتاه‌تر می‌کند.

وی از اختصاص ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین آب شرب چهار شهر حوزه انتخابیه خبر داد و گفت: مناقصه طرح آبرسانی به زودی برگزار می‌شود.

هاشمی‌پور با بیان اینکه فعال شدن برخی از پروژه‌های کهگیلویه برای عده‌ای افسانه بود و همواره از غیرممکن بودن فعال شدن این پروژه‌ها سخن می گفتند افزود: با استعانت از خداوند متعال اجرای عملیات پروژه‌هایی از قبیل پتروشیمی آغاز و تکلیف دیگر پروژه‌ها نیز به زودی تعیین خواهد شد.

وی افزود: عملیات اجرای کارخانه سیمان سپوی دهدشت که غیرممکن توصیف شده بود اوایل اسفند سال جاری آغاز می‌شود.

به گفته هاشمی‌پور سیمان سپو با تغییر محصول از سیمان سیاه به سفید قرار است با همان پیمانکار سابق آغاز به کار کند و دو سال و نیم برای بهره‌برداری این پروژه تعریف شده است.
===========================================
این همه از همدیگر تقدیر و تشکر نکنیم، اگر کاری انجام داده‌ایم، بگذارید بقیه از ما تشکر کنند
نماینده مردم چرام در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از وضعیت موجود و سایه یاس و ناامیدی در شهرستان‌ها، عدم وجود دستگاه سونوگرافی در چرام را ضعف بزرگی خواند و گفت: ما از طرح تحول سلامت انتقاد داریم.

عدل هاشمی‌پور عصر امروز در نشست شورای اداری با بیان اینکه پایه‌گذار انقلاب اسلامی یک نفر و آن هم امام خمینی(ره) بود، اظهار کرد: یاران امام و ملت ایران حمایت قاطعانه کرده تا حکومت شاهنشاهی را برکنار و حکومت الله برپاشده و اسلام آمریکایی را کنار زده تا اسلام ناب، عاشورایی و نبوی جایگزین شود.

نماینده مردم چرام در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید ارزش و جایگاه ولایت امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب را به عنوان ادامه دهنده راه امام سر لوحه کار قرار داده و خط قرمز ما شود، گفت: نباید اصل را رها کنیم و به فرعیات بپردازیم، این امنیتی که امروز در دستان ماست توسط شهیدان والامقام، جانبازان و آزادگان و صبر خانواده‌های شهدا به دستمان رسیده که باید آن را قدر بدانیم.

وی با بیان اینکه باید در سایه ی این امنیت خدمتگزاری کنیم، تصریح کرد: این همه از همدیگر تقدیر و تشکر نکنیم، اگر کاری انجام داده‌ایم، بگذارید بقیه از ما تشکر کنند؛ ما به مردم خدمت کنیم، بگذارید به اسم هرکسی می‌خواهد تمام شود چرا که خدای متعال اعمال ما را می‌بیند.

هاشمی اظهار کرد:دیروز در شهرستان بهمئی بر روی ناهار بنده نامه گذاشته بودند پس اگر به جای این همه تشکر از همدیگر کار خود را در این سی و هفت سال انجام داده بودیم، مشکلی نبود.بنابراین در غیر اینصورت این مشکلات از کجاست؟

هاشمی‌پور در ادامه به فضای حاشیه‌ای و سیاسی حاکم بر شهرستان چرام اشاره داشت و ابراز کرد: شهرستان چرام دارای نیروهای فرهیخته و متخصص، نخبگان سیاسی و همچنین پتانسیل‌هایی خوبی در استان است، بنابراین چه اصلاح طلب باشیم و چه اصولگرا، در جهت توسعه شهرستان باید متحد شویم.

این مسؤول در بخش بعدی از سخنان خود با انتقاد شدید از وضعیت موجود و سایه یاس و ناامیدی در شهرستان‌ها، عدم وجود دستگاه سونوگرافی در چرام را ضعف بزرگی خواند و خاطرنشان کرد: :ما از طرح تحول سلامت انتقاد داریم، یعنی اگر ما درب دانشگاه علوم پزشکی را از جا می‌کندیم و فشار می‌آوردیم، به ما یک دستگاه ۵۰ میلیونی سونوگرافی نمی‌دادند، مشکل ما در چانه زنی است نه مشکل اقتصادی.

وی، خطاب به فرماندار چرام، متذکر شد: جناب فتاح‌پور بیایید برای رضای خداوند با داشتن نیروهای انسانی قوی به دور از هرگونه جناح سیاسی عمل کنیم چرا که در غیر این صورت چنین رفتارهایی تجارت است.

نماینده شهرستان‌های چهارگانه با ذکر این مطلب که در حضور امام جمعه، فرماندار چرام و مسؤولان قسم جلاله یاد می‌کنم که همه اینها کاسبی بیش نیست، گفت: بیایید دین خود را برای چند روز مسئولیت نفروشیم، نه اصلاح طلبی و نه اصولگرایی در دنیای دیگر به درد ما نمی‌خورند، اگر باهم باشیم و عمل کنیم، می‌شود راه را درست رفته و موفق شویم.

هاشمی‌پور در ادامه سخنان خود به مشکلات این شهرستان در حوزه راه و جاده‌ها اشاره داشت و گفت: جاده چرام به دهدشت را به باباکلان گچساران وصل کردیم تا بتوانیم از اعتبارات نفت استفاده کنیم چرا که با اعتبارات استانی نمی‌شود آن را کار کرد، اسناد و مجوزهای آن هم موجود است.

این مسئول با لحن طنزآلودی که فاتحه ماده ۱۸۰ را پارسال خواندیم امسال هم باید بخوانیم مگر اینکه معجزه شود، ابراز کرد: نباید مردم را گول زد بلکه باید واقعیت‌ها را گفته و چاره اندیشی کنیم.

نماینده مردم چرام در مجلس شورای اسلامی، جاده دمه، چاسخار، برفکون، دلی مهره، پی انجیر و طسوج را از جمله اولویت‌های کاری خود ذکر کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president