آوای جنوب

ممنوعیت پرواز هلی‌شات‌ در کهگیلویه و بویراحمد/امکان فیلمبرداری هوایی تنها با مجوز

در نشست فرمانده انتظامی و دادستان کهگیلویه و بویراحمد و برخی صاحبان اماکن بر روی بسیاری از مسائل از جمله در خصوص پرواز هلی‌شات‌ها در آسمان استان بحث و ممنوعیت پرواز بدون مجوز آن‌ها اعلام شد.

آوای جنوب

عصر امروز و با حضور سرهنگ مهدی انصاری فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، مهرداد کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان و برخی فرماندهان انتظامی و همچنین صاحبان باغ‌ها و اماکن تفریحی نشست هم اندیشی برگزار شد.

در این نشست که موضوعات مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت یکی از بحث‌ها در زمینه فیلم‌برداری با هلی‌شات از برنامه‌ها و مراسمات مختلف به خصوص در جشن‌های ازدواج و در تالارها و باغ‌های تفریحی بود.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه در زمانه کنونی فیلم‌ها و عکس‌هایی که از مجالس مختلف گرفته می‌شود در آینده ممکن است مشکلات بسیار زیادی را برای مردم ایجاد کند تصریح کرد: همچنان که تاکنون نیز مشکل ایجاد کرده‌‌اند اما نباید اجازه دهیم تا آبروی افراد با سهل‌انگاری‌ها در معرض خطر قرار گیرد.

این فرمانده انتظامی با بیان اینکه در حال حاضر فیلمبرداری هوایی از جهات گوناگون ایجاد مشکل می‌کند تصریح کرد: نباید اجازه دهیم که هر فردی بدون مجوز و به صورت سر خود اقدام به فیلم‌برداری هوایی کند.

وی افزود: به همین منظور هرگونه استفاده از هلی‌شات بدون مجوز از معاونت انتظامی خلاف است و در استان برخورد لازم با اقدامات بدون مجوز در این زمینه خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president