آوای جنوب

نشست تاجگردون با معتمدین محلی روستاهای دیل و آرو

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت گفت: بهسازی جاده‌ها و راه‌های روستایی گچساران در دستور کار متولیان امر قرار گرفته است.

آوای جنوب؛

http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?268183/099

غلامرضا تاجگردون ظهر امروز در جمع معتمدین روستاهای دیل و آرو که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مردم باید با صبر و حوصله با مسؤولان همکاری و تعامل داشته باشند تا ان‌شاءالله مشکلات به نحو مطلوب مرتفع گردد.

نماینده مردم گچساران و باشت با اشاره به خدمات دولت در این روستاها تصریح کرد: گازرسانی به روستاهای دیل و آرو، آبیاری باغات این روستاها، بهسازی معابر و اجرای طرح هادی را در این روستاها را از جمله خدمات قابل ذکر برای رفاه روستائیان عنوان کرد.

تاجگردون با اشاره به مشکلات جاده ارتباطی این روستا با مرکز شهر دوگنبدان افزود: جاده این روستا قدیمی بوده و مشکلات و خطرات جاده‌ای بسیاری دارد که باید مشکلات و خطرات آن برطرف شود.

وی ادامه داد: با مطالعه طرح جاده روستای دیل و پیگیری توانستیم مسیر جاده را برای رفاه حال مردم و تسهیل در رفت و آمد تغییر دهیم.

وی گفت: در فاز اول ۲۵ هزار مترمربع آسفالت را در روستای دیل انجام شده که این حرکتی بی‌نظیر در طول سالیان گذشته بوده است.

نماینده مردم گچساران و باشت ادامه داد: خدمات دولت تدبیر و امید در این سه سال در روستاهای منطقه با گذشته قابل قیاس نیست در همین روستای دیل ۳۰ میلیارد ریال اعتبار توسط بنیاد مسکن شهرستان در قالب طرح هادی در دولت یازدهم تاکنون هزینه شده است و هنوز هم ادامه دارد.

وی با اشاره به پیشرفت خوبی که این جاده تاکنون داشته، اذعان کرد: قسمتی از جاده که تاکنون آماده شده و پیمانکار جهت آسفالت مستقر شده و همچنین ادامه مسیر نیز در حال اجراء است.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال برای ساخت تونل در این جاده پرخطر هزینه خواهد شد.

تاجگردون ابراز داشت: بهسازی جاده‌ها و راه‌های روستایی در دستور کار متولیان امر در این شهرستان قرار گرفته و امسال جاده‌های برخی روستاهای این شهرستان بهسازی و آسفالت خواهد شد.

نماینده مردم گچساران و باشت خاطرنشان کرد: در طول مدت دولت تدبیر و امید چیزی در حدود ۱۲۰ میلیارد ریال در روستای دیل کار انجام شده است که در نوع خود بی‌سابقه بوده است.

وی به مردم منطقه قول دادند که با تامین اعتبار این جاده در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد و مردم بدون دغدغه با مرکز شهرستان ارتباط داشته باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president