آوای جنوب

مدیرعامل نفت گچساران: تلاش وزیر نفت برای ساماندهی وضعیت نیروهای قراردادی صنعت نفت

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به پیگیری‌های مستمر وزیر نفت در راستای بهبود وضعیت نیروهای قرارداد موقت گفت: وزیر به دنبال ساماندهی وضعیت نیروهای قراردادی در صنعت نفت است.

آوای جنوب؛

به نقل از روابط عمومی نفت گچساران، هوشنگ صیدالی ظهر امروز در بازدید از تأسیسات بی‌بی‌حکیمه واقع در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اظهار کرد: اگر امروز و پس از دوران سخت تحریم‌ها این صنعت بزرگ همچنان با اقتدار به کار خود ادامه می‌دهد، نشان از وجود نیروهای جوان، تحصیل‌کرده، متعهد و متخصص در کنار نیروهای باتجربه بالاست.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ادامه داد: شرکت نفت گچساران یکی از شرکت‌های تابع مناطق نفت‌خیز جنوب است که با توجه به قرار گرفتن این شرکت در محدوده جغرافیایی چهار استان، این شرکت را نسبت به دیگر شرکت‌ها متمایز کرده است.

صیدالی با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به عنوان دومین تولیدکننده نفت خام مناطق نفت‌خیز جنوب در گستره جغرافیایی چهار استان است خاطرنشان کرد: بهره‌برداری و راهبری عملیات تولید از میدان‌های پراکنده‌ای چون بی‌بی‌حکیمه، سیاهمکان، رگ سفید، منصورآباد، نرگسی و کیلورکریم برعهده کارکنان متعهد صنعت نفت گچساران است.

وی تصریح کرد: وجود تأسیسات این شرکت در نقاط صعب‌العبور و فاصله آن تا مرکز سبب شده است که در برخی از واحدهای این شرکت کارکنان به صورت اقماری مشغول کار باشند.

صیدالی افزود: دوری از خانواده، کار در مناطق عملیاتی، اجرای کار سخت، شرایط سخت آب و هوایی در تأسیسات صنعت نفت می‌طلبد که مدیران این شرکت نگاه ویژه به بحث خدمات رفاهی برای این کارکنان داشته باشند.

وی با بیان اینکه اعتقاد مدیریت نفت بر این است که ارزش‌گذاری به نیروی انسانی مهمترین عامل توسعه صنعت است ابراز کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک هم و تلاش همه کارکنان این صنعت بزرگ، نگاهمان به تحقق اهداف بلند صنعت نفت باشد.

صیدالی با اشاره به شرایط سخت و دشوار کاری در تأسیسات نفتی و با تشکر از زحمات کارکنان اقماری اظهار کرد: توجه به نیروی انسانی و پیگیری و فراهم کردن امکانان رفاهی مناسب در تأسیسات نفتی باید اولویت اصلی مدیران صنعت نفت گچساران باشد.

مدیرعامل نفت گچساران، تحقق ۱۰۰ درصدی این شرکت را یکی از مهمترین دستاوردهای کارکنان این شرکت عنوان کرد و گفت: ضروری است که با برنامه‌ریزی کامل زمینه‌ای فراهم شود تا کارکنان در تأسیسات نفتی از امکانات رفاهی کامل بهره‌مند شوند و در بیرون نیز تسهیلاتی ویژه به نیروهای عملیاتی داده شود.

مدیرعامل نفت گچساران در ادامه با اشاره به پیگیری‌های مستمر وزیر نفت در راستای بهبود وضعیت نیروهای قرارداد موقت خاطرنشان کرد: همانگونه که وزیر نفت نیز بیان کردند ایشان به دنبال ساماندهی وضعیت نیروهای قراردادی در صنعت نفت است.

صیدالی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌ها و پیگیری‌های وزیر نفت در راستای برطرف شدن مشکل پاداش بازنشستگان در صنعت نفت افزود: این نشان از نگاه ویژه ایشان به نیروی انسانی است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. رامین گفت:

    وزیر نفت مخالف نیروهای قراردادی هست و خواهد بود . لطفا اخبار کذب منتشر نکنید

  2. ناشناس گفت:

    عنوان و سمت این آقایی که خبر از قولشو نقل شده رو دیدی و خوندی؟بدهکار شما هست که به خاطر دلخوشی شما بیاد کذب بگه؟از بدهیت بهش میبخشی بابت اینکه خوشحالت کنه؟شما چرا چرت میگی؟

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president