آوای جنوب

در بیانیه ای از سوی احمد خورشیدی/ پیوستن جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

به گزارش آوای جنوب از گچساران، احمد خورشیدی دبیر جمعیت خدمتگزاران با صدور بیانیه‌ای حمایت جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی در حمایت از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را اعلام کردند.

آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب در متن این بیانیه آمده است: انقلاب مقدس اسلامی بی تردید موثرترین عامل بیداری ملت‌ها و سرآغاز پیشرفت و توسعه ایران اسلامی و نجات بخش ملت بزرگ ایران از زیر یوغ استکبار و مایه سربلندی ایرانیان و مسلمانان جهان محسوب می‌شود.

در این بیانیه آمده است: انقلابی که هرگاه در کشورمان از اصولش پیروی کردیم توفیق یافتیم و هرگاه چارچوب‌هایش را نادیده گرفتیم به شکست رسیدیم. انقلابی که دال مرکزی تهاجم دشمن به آن به دلیل الگوپذیری و الهام بخشی آن است، انقلابی که دشمنانش اذعان دارند مشکل ما با ایران این است که نه تنها بدون ما بلکه در حال درگیری با ما پیشرفت کرده است.

در این بیانیه امده است: انقلاب مقدسی که در حال در هم کوبیدن آخرین معضل داخلی خود یعنی مشکل اقتصادی است و این حرکت با برکت و نجات‌بخش و پیشرفت آفرین گرچه با شیطنت‌های رنگارنگ و بی‌وقفه روبرو بوده و هست اما فرزندان سخت‌کوش و با اراده‌اش، محکم و استوار و در زیر پرچم علوی و حسینی ولایت فقیه که استمرار حرکت انبباء است به پیش می‌رود و با حفظ ماهیت انقلابی به تاکتیک‌های روز مجهز و راه خونین شهدای خویش را بی‌هیچ وقفه‌ای ادامه می‌دهد.

در بیانیه مذکور آمده است: چرا که از ملت و رهبری برخوردار است که دشمن اعتراف دارد ما در ایران با ابر رقیبی به نام آیت‌الله خامنه‌ای روبرو هستیم که نقشه راه را می‌شناسد و مردم در حین اعتماد به او اعتقاد دارند و به همین دلیل رجا واثق داریم که نهضت حل مشکلات کشور و نهضت مقابله بی‌امان با فساد را با قوت بیشتری ادامه خواهد داد.

در بیانیه مذکور آمده است: برهه کنونی که یاران مردمی انقلاب با عنوان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی میدان جدیدی را گشوده تا پیشرفت ایران عزیزمان را به همراه مقابله جدی با فساد را سرعت بخشند ما فرزندان نسل‌های دوم ، سوم و چهارم انقلاب که سالهاست در تشکل جمعیت خدمتگزارن انقلاب اسلامی در جهت تحکیم اهداف مقدس اسلامی تلاش می‌کنیم حمایت قاطع خود را از حرکت جدید و مردمی و انقلابی اعلام نموده و با تمام ظرفیت در کنار برادران و خواهران خود در این جبهه خواهیم بود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. پرویزاسدی گفت:

    بخاطرجناب احمدخورشیدی به یادسالهای دهه های۴۰و۵۰

  2. علی گفت:

    واقعا تاحالا فکرما این که شماباتوجه باعملکرد شمادرانتخابات مجلس ازتاجگردون واصلاحات حمایت میکنید

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president