آوای جنوب

کشف انواع مواد مخدر و دستگیری ۴ توزیع‌کننده سابقه‌دار در گچساران

فرمانده انتظامی گچساران از کشف انواع مواد مخدر و دستگیری ۴ توزیع‌کننده سابقه‌دار در این شهرستان خبر داد.

آوای جنوب

محمد موسوی امروز در جمع خبرنگاران گچساران اظهار کرد: طی دو عملیات مجزای ماموران مبارزه با مواد مخدر و کلانتری ۱۱ حسن‌آباد شهرستان گچساران چهار توزیع کننده سابقه‌دار مواد افیونی دستگیر و از آنها مقادیری مواد مخدر از نوع هروئین، تریاک و شیشه کشف شد.

وی ادامه داد: در برنامه‌ریزی پلیس شهرستان، ماموران انتظامی از فعالیت چند نفر در زمینه تهیه و توزیع مواد افیونی در این شهرستان با خبر شدند.

فرمانده انتظامی گچساران افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان طی یک عملیات غافلگیرانه دو خودروی حامل مواد مخدر را در جلوی پلیس راه شیراز – گچساران متوقف و پس از بازرسی از این دو خودرو ۴۷۴ گرم هروئین و ۱۶ گرم تریاک و همچنین ۸ گرم شیشه کشف کرده و در عملیات جداگانه‌ دیگر در محله کیامرثی در بازرسی از منزلی موفق به کشف ۱۰۴ گرم شیشه که به صورت بسته‌بندی و آماده توزیع و فروش بود، شدند.

موسوی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم ناهنجاری اجتماعی در شهرستان، از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت با شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president