آوای جنوب

باهمت سازمان هوا فضا سپاه و اورژانس کشور/انتقال ۳۳ نفر از حادثه دیگان واژگونی اتوبوس زائران مشهد مقدس به گچساران+تصاویر

فرماندار گچساران گفت: با همکاری سازمان هوا فضا سپاه و اورژانس کشور ۳۳ نفر از حادثه دیگان واژگونی اتوبوس زائران مشهد مقدس با هواپیمای اختصاص از فرودگاه بین المللی بیرجند به گچساران منتقل شدند.
آوای جنوب
فرماندار گچساران گفت: با همکاری سازمان هوا فضا سپاه و اورژانس کشور ۳۳ نفر از حادثه دیگان واژگونی اتوبوس زائران مشهد مقدس با هواپیمای اختصاص از فرودگاه بین المللی بیرجند به گچساران منتقل شدند.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، بعد ازظهر امروز  حادثه دیدگان  واژگونی اتوبوس گچساران که برای زیات امام رضا (ع) عازم مشهد شده بود، با همکاری  سازمان هوا فضا سپاه و اورژانس کشور با هواپیمای اختصاصی از فرودگاه بین المللی بیرجند به گچساران منتقل شدند.

 عبدالرحیم رحیمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این کاروان که  در روز ۲۲ بهمن ماه  در قالب کاروان  مهر رمضان که از سوی سپاه پاسداران و بسیج برای خانواده‌های کم درآمد و مستضعف  برای زیارت اولی‌ها در نظر گرفته شده عازم مشهد مقدس شد.

وی افزود: این کاروان که حامل ۴۵ زائر اولی  متشکل از ۴۲خانم و ۳ آقای بالای چهل سال سن داشتند در بامداد روز ۲۳ بهمن  راس ساعت  ۲ و ۳۴ دقیقه در کیلومتر ۶ دیهوک -فردوس واژگون شد.

فرماندار گچساران  ادامه داد: در این حادثه ناگوار  و واژگونی اتوبوس  در جاده دیهوک – فردوس ۹ نفر کشته و ۳۶ نفر مصدوم شدند.

 رحیمی با بیان اینکه تعداد ۳ نفر از حادثه دیدگان  در بخش جراحی بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند بستری هستند،عنوان کرد:  یک نفر از این حادثه دیده به رضایت خانواده از بیمارستان مرخص شد.

فرماندار گچساران تصریح کرد: ۳۳ نفر از مصدومان این حادثه امروز با همکاری  سازمان هوا فضای سپاه و اورژانس کشور به گچساران منتقل شدند.

وی اذعان کرد:  تعداد ۱۷ نفر از حادثه دیدگان امروز ترخیص و تعداد ۱۶نفر از مصدومان این حادثه برای ادامه درمان به بیمارستان های شهید رجایی و بیمارستان بعثت نفت برای ادامه درمان  منتقل شدند.

به گزارش آوای جنوب، ۳۳ نفر از حادثه دیدگان واژگونی اتوبوس زائران گچسارانی به مشهد مقدس امروز با ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۱۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ از بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند به سمت فرودگاه انتقال داده شده‌اند.

انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president