آوای جنوب

برگزاری همایش خانوادگی دوچرخه سواری در گچساران+تصاویر

ظهر امروز همایش خانوادگی دوچرخه سواری به مناسبت ولادت امام حسن عسکری (ع) در گچساران برگزار شد.

آوای جنوب؛

همزمان با سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع) هیئت دوچرخه سواری شهرستان گچساران همایش خانوادگی دوچرخه سواری از کارکنان دولت کوچه پنجم جنوبی تا سه راهی جاده پازنان برگزار کردند.

در این همایش که تعداد زیادی از ورزشکاران شرکت کرده بودند و پس از رسیدن به خط پایان حرکات نمایشی دوچرخه و موتورسواران برگزار کردند.

رئیس هیات دوچرخه سواری گچساران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران، اظهار کرد: دومین همایش خانوادگی با حضور علاقمندان به رشته مفرح دوچرخه سواری است که در دوماه گذشته برگزار شده است.

کمال حاصلی‌زاده ادامه داد: هدف از برگزاری این همایش‌ها پیشرفت فرهنگ دوچرخه سواری و سلامتی جسم و روح خانواده‌ها است که متاسفانه با گذر زمان تحرک خانواده‌ها به حد پایینی رسیده است و بیماری های قلبی عروقی و چاقی دیابت چربی خون در خانواده ها شایع شده است.

وی افزود: از همه علاقمندان به رشته دوچرخه سواری دعوت می‌کنم جهت حضور در تمرینات مستمر دوچرخه سواری ثبت نام کنند.

رئیس هیات دوچرخه سواری گچساران افزود: با پیشرفت این رشته مفرح و فراگیر کردن عموم مردم بیماری‌هایی که ناشی از فقر تحرک هستند از بین بروند و جامعه سالمتری داشته باشیم.

حاصلی‌زاده خاطرنشان کرد: از رئیس اداره ورزش و جوانان فریدون عبدالخانی و همچنین کارکنان زحمتکش این اداره از آقای سعید عبدالخانی مدیر فروشگاه ام پی سی که اسپانسر اصلی این همایش بودند و آقای حسینی‌فر مدیر فروشگاه محصولات سالم و ارگانیک شهر و درمانگاه دندانپزشکی فارابی و آموزشگاه ماساژ طب کهن تقدیر و تشکر و همچنین سعید رامین و همه عزیزانی که ما را در برگزاری این همایش یاری دادند تشکر می‌کنم.

حاصلی‌زاده در پایان با اشاره به مسوولان گچساران اذعان کرد: از تمامی مسؤولان خواهشمندم برای تمرینات آقایان و بانوان مکان‌هایی را اختصاص دهند، تا هر چه زودتر این هیئت فعالیت اصلی خود را آغاز کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president