آوای جنوب

انتقاد شدید عدل هاشمی از مدیرکل کار استان در جلسه کشوری + تصویر

نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در جلسه ای که با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و معاونین وی برگزار شد با صراحت تمام، اداره کل کار استان را مورد انتقاد قرارداد و خواهان اصلاح نواقصات مدیریتی در سطح آن اداره کل و ادارات تابعه شد.

آوای جنوب؛

عدل هاشمی پور نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در جلسه ای که با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و معاونین وی در تهران برگزار شد با صراحت تمام، اداره کل کار استان کهگیلویه وبویراحمد را مورد انتقاد قرارداده و خواهان اصلاح نواقصات مدیریتی در سطح آن اداره کل و ادارات تابعه شد.

بی توجهی و عدم سرکشی صابر مظاهری مدیرکل کار، رفاه و تامین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد به شهرستان های حوزه انتخابیه، نارضایتی کارکنان از ساختار مدیریت استان ٬ ضعف در ایجاد همگرایی و همدلی در مجموعه تحت مدیریت و نبود فاکتورهای انگیزشی در مدیریت منابع انسانی و نقدناپذیری از محورها و دلایل انتقاد این نماینده مجلس قلمداد شده است.
وی دربخشی دیگر از صحبت های خود، رضایت از عملکرد صندوق کارآفرینی امید را ابراز و اظهار نموده و عملکرد این صندوق را شایسته تجلیل و تقدیر دانست.
با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president