آوای جنوب

اظهار نظر شکوهی، ایاز اکبری، قشقایی و حمید بخشایی درباره اردلان زینل زاده شهردار دوگنبدان

شکوهی: مردم، کارگران و مسؤولان شهری گچساران خواستار مخالفت با استعفای شهردار بودند

آوای جنوب؛

نایب رئیس شورای شهر دوگنبدان گفت: مردم، کارگران و مسؤولان شهری خواستار مخالفت با استعفای شهردار بودند.

غلامرضا شکوهی ظهر امروز در نشست بررسی استعفای شهردار دوگنبدان که با حضور اعضای شورای شهر در محل شورای شهر برگزار شد با تقدیر از اصحاب رسانه و مسؤولیت‌پذیری آنها در درج اخبار اظهار کرد: تقریبا مشکلاتی از سه ماه قبل پیش آمده بود که اعضای شورای شهر به آن آگاه بودند.

شکوهی افزود: یک ماهی است که شهردار و شورای شهر دوگنبدان با مشکلات به وجود آمده درگیر هستند.

وی با توجه به مشکلات به وجود آمده در شهرداری دوگنبدان تصریح کرد: این مشکلات تنها مختص شهرداری دوگنبدان نیست و می‌توان گفت پرداخت نشدن مطالبات شهرداری‌ها یک مشکل کشوری برای شهرهای کوچک است.

نایب رئیس شورای شهر دوگنبدان با بیان اینکه کارگران شهرداری دوگنبدان سه ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند، اذعان کرد: این مشکل در تمام شهرهای استان و همچنین استان‌های هم‌جوار یکسان است.

شکوهی بیان کرد: شهردار دوگنبدان در زمینه خدمات‌رسانی به شهروندان زحمات بسیاری را کشیده و انصافا باید بپذیریم خوب کار کرده و در این شکی نیست.

وی بیان کرد: در مدت زمانی که شهردار دوگنبدان استعفا داده است ارباب رجوع و کارگران زیادی به ما مراجعه کرده‌اند.

شکوهی خاطرنشان کرد: درست است که شهردار دوگنبدان مشکلاتی داشته و از سوی شورای شهر تذکراتی به ایشان داده شده است اما شهردار فردی سالم و پاکدست است.

نایب رئیس شورای شهر دوگنبدان با بیان اینکه مسؤولان و مردم شهرستان گچساران در چند روز اخیر خواستار ماندن شهردار بر منصب شهرداری دوگنبدان هستند، افزود: در چند روز اخیر با پافشاری برخی از مسؤولان شهرستانی برای ماندن شهردار بر منصب شهرداری دوگنبدان مواجه شده‌ایم.

وی به کارگران شهرداری اشاره کرد و گفت: کارگران شهرداری از استعفای شهردار دوگنبدان بسیار نگران هستند و با تماس‌هایی که با اعضای شورای شهر دوگنبدان دارند اصرار بر ماندن زینل‌زاده در منصب شهرداری دوگنبدان نیز دارند.

شکوهی با اشاره به کارگران شهرداری دوگنبدان تصریح کرد: کارگری به من مراجعه کرد و این‌گونه بیان کرد «درست است که چند ماهی حقوق دریافت نکرده‌ام و نان شب ندارم اما التماس می‌کنم که شهردار بماند و به کار خود در شهرداری دوگنبدان ادامه دهد».
===========================================
ایاز اکبری: رفع مشکلات شهرداری دوگنبدان با دریافت مطالبات از ادارات

عضو شورای شهر دوگنبدان گفت: اگر حقوق کارگران تا پایان سال پرداخت نشود مطالبات کارگران شهرداری به مبلغی معادل ۱۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

پیش از ظهر امروز در نشست شورای شهر دوگنبدان که در خصوص استعفای شهردار برگزار شد، ایاز اکبری اظهار کرد: شهردار دوگنبدان استعفای خود را به دلیل مشکلات شخصی به شورای شهر دوگنبدان ارائه داده است.

عضو شورای شهر دوگنبدان با بیان این‌که این یک دلیل از استعفای شهردار دوگنبدان از منصب شهرداری است، افزود: اما دلیل اصلی استعفای شهردار دوگنبدان وجود بدهی‌ها و پروژه‌های نیمه تمام این شهر است.

اکبری با بیان این‌که شهرداری دوگنبدان نزدیک به ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بازار گچساران بدهکار است، گفت: پیمانکاران هم ۸ میلیارد تومان از شهرداری دوگنبدان مطالبه دارند.

وی با بیان این‌که کارگران شهرداری دوگنبدان ۵۱۲ نفر هستند، افزود: مدت سه ماه است که این کارگران حقوقی دریافت نکرده‌اند.

این مسؤول به مطالبات شهرداری دوگنبدان اشاره و بیان کرد: شهرداری از برخی ادارات و دستگاه‌های اجرایی نیز مطالباتی دارد که با پرداخت آن‌ها بسیاری از مشکلات شهرداری دوگنبدان برطرف خواهد شد.

اکبری ادامه داد: همچنین شهرداری دوگنبدان ۱۳ میلیارد تومان از پتروشیمی گچساران طلب دارد که در چند ماه گذشته پتروشیمی بدهی خود را به شهرداری دوگنبدان پرداخت نکرده است.

عضو شورای شهر دوگنبدان گفت: شهرداری دوگنبدان ۶۰۰ میلیون تومان از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران طلب دارد.

وی به اداره دارایی و مالیات نیز اشاره کرد و گفت: اداره دارایی و مالیات نیز مبلغی به شهرداری دوگنبدان بدهی دارد که با پرداخت به موقع این بدهی‌ها مشکلات شهرداری دوگنبدان برطرف خواهد شد.

اکبری با بیان این که بهتر بود در این نشست شهردار هم حضور داشت، گفت: خدمات شهردار دوگنبدان بر هیچ کس پوشیده نیست و شهردار انسانی پاکدست است.

اکبری عنوان کرد: با کمک نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت و با تعامل و همکاری مسؤولان بتوانیم مشکلات شهرداری دوگنبدان را برطرف کنیم.

وی افزود: اگر حقوق کارگران تا پایان سال پرداخت نشود مطالبات کارگران شهرداری به مبلغی معادل ۱۰ میلیارد تومان خواهد رسید.
============================================================
رضاقشقایی: شهرداری شهرهای کوچک وابسته به منابع بیرونی هستند

عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان گفت: شهرداری شهرهای کوچک وابسته به منابع بیرونی هستند.

ظهر امروز رضا قشقایی در نشست بررسی استعفای شهردار دوگنبدان که با حضور اعضای شورای شهر در محل شورای شهر گچساران برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت شهری نیاز به تعامل‌گرایی و همکاری بین مسوولان دارد.

عضو شورای شهر دوگنبدان ادامه داد: در کنار تعامل و همکاری مسوولان می‌توانیم خدمات بهتری را به شهروندان ارائه دهیم.

قشقایی افزود: شهرداری شهرهای کوچک به دلیل وابسته بودن به منابع بیرونی دچار مشکلاتی این چنینی نیز می‌شوند.

عضو شورای شهر دوگنبدان تصریح کرد: مشکلات بدهی و مطالبات مختص شهرداری دوگنبدان نیست و این مشکلات در تمام کشور و در دستگاه‌های خدماتی و اجرایی وجود دارد.

وی با بیان اینکه مسوولان استانی و شهرستانی با تعامل و همکاری در جهت رفع مشکلات می‌توانند قدمی بردارند، عنوان کرد: مسوولان در سطح کشور، استان و شهرستان با تعامل و همکاری می‌توانند مشکلات به وجود آمده را برطرف کنند و قدمی در پیشرفت شهر داشته باشند.

قشقایی بیان کرد: شهر دوگنبدان نیازمند مسوولان پرتلاش و زحمت‌کش است.

وی افزود: شهردار دوگنبدان خدمات خوبی را به این شهر و شهروندان ارائه کرده است.

قشقایی ادامه داد: شورای شهر با تعامل و همکاری با شهردار دوگنبدان می‌توانند مسیر پیشرفت را در این شهر به خوبی طی کنند.
===========================================================
بخشایی: شهردار دوگنبدان نباید به دلیل مشکلات مالی مسوولیت را رها کند

عضو شورای شهر دوگنبدان گفت: شهردار نباید به دلیل مشکلات مالی زیر بار مسوولیت شانه خالی کند.

حمید بخشایی ظهر امروز در نشست بررسی استعفای شهردار دوگنبدان که با حضور اعضای شورای شهر در محل شورای شهر دوگنبدان برگزار شد، اظهار کرد: بنا به رسالتی که شورای شهر دارد باید تصمیماتی گرفته شود که به نفع مردم باشد.

عضو شورای شهر دوگنبدان ادامه داد: برخی اختلاف نظرها در شورای شهر دوگنبدان موجب شده که این اعضا نتوانند تصمیمات درستی بگیرند.

وی افزود: شهردار دوگنبدان اگر به دلیل بی‌پولی و پرداخت نشدن مطالبات شهرداری استعفا می‌دهد این شانه خالی کردن از زیر بار مسوولیت است.

بخشایی تصریح کرد: در هیچ جایی از کشور، شهرداری وجود ندارد که به دلیل بی‌پولی و پرداخت نشدن مطالبات استعفا بدهد.

عضو شورای شهر دوگنبدان اذعان کرد: اگر هر شهرداری به دلیل بی‌پولی و پرداخت نشدن مطالبات استعفا دهد این به منزله شانه خالی کردن از بار مسوولیت است.

بخشایی افزود: شهردار دوگنبدان در چند سال اخیر دو بار به عنوان شهردار این شهر معرفی شده است و در منصب شهرداری دوگنبدان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: فاصله گرفتن شهردار و عدم تعامل با برخی از مسوولان موجب رکود در این شهر شده است.

بخشایی ادامه داد: مشکلات به وجود آمده ناشی از عدم تعامل شهردار با شورای شهر دوگنبدان است.

وی ابراز کرد: شهردار با همکاری و همراهی با شورای شهر می‌توانست مشکلات مالی به وجود آمده را برطرف کند.

عضو شورای شهر دوگنبدان خاطرنشان کرد: شهردار وظیفه دارد که مشکلات مالی به وجود آمده را با برنامه‌ها و سیاست‌هایی که دارد برطرف کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president