آوای جنوب

فرماندار گچساران خبر داد

اعلام ۳ اولویت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام راهسازی در گچساران

در دیدار فرماندار گچساران با مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد ۳ اولویت برای تکمیل برخی پروژه‌های ناتمام این شهرستان اعلام شد.

آوای جنوب؛

عصر امروز محمدعلی علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با همراهی جمعی از معاونین و کارشناسان این اداره‌کل با حضور در دفتر فرماندار گچساران به ارائه ظرفیت‌های مختلف عمرانی در حوزه راه و شهرسازی و برخی کمبودها، معارضات پروژه‌ها و مسائل و مشکلات در شهرستان پرداختند.

در این نشست وضعیت راه‌ها، جاده‌های مواصلاتی و پروژه‌های در دست احداث شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرماندار گچساران در این نشست اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های دولت تدبیر و امید و همچنین پیگیری‌های مسوولان شهرستان در سالهای اخیر میزان دسترسی جمعیت شهرستان و روستاهای اطراف از راه آسفالته پیشرفت خوبی داشته است.

رحیمی با اشاره به این مطلب که میزان بهره‌مندی مردم از راه مناسب و آسفالته یکی از فاکتورهای توسعه شهرستان محسوب می‌شود، افزود: شهرستان گچساران علاوه بر دارا بودن راه‌های ترانزیتی محل رفت و آمد بسیاری از هم استانی‌ها و سایر هموطنان است و به همین جهت رسیدگی و توجه به راهها در این شهرستان بسیار حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر این مطلب که توجه بیشتر مسوولان در حوزه راهسازی در ارتقای شاخص‌های اجتماعی و اقتصادی منطقه بسیار تاثیرگذار است خاطرنشان کرد: اداره راه و شهرسازی در بحث جاده کمربندی گچساران، جاده بهشت زهرا و کارخانه روغن باید با پیش‌بینی اعتبارات لازم و رفع معارض نسبت به تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها اقدام کنند.

فرماندار گچساران افزود: با برخی از مالکین در بحث معارضات این پروژه‌ها مقرر شد اداره راه و شهرسازی عملیات اجرائی خود را آغاز و رضایت معارضین طبق قوانین و مقررات جلب شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president