آوای جنوب

اعلام مدارک مورد نیاز پذیرفته شدگان آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد

مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد اعلام شد.

آوای جنوب؛
اداره کل آموزش وپرورش استان اعلام کرد:پذیرفته اعلام مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آموزش و پرورششدگان مرحله اول آزمون پیمانی ۲۱آبان ۹۵ برای تشکیل پرونده مدارک اعلام شده را تهیه و همراه داشته باشند.

براساس این اطلاعیه زمان و مکان مراجعه برای تشکیل پرونده و مصاحبه نیز اعلام می شود.

۱-عکس۴ * ۳ پشت نویسی شده ۶ قطعه.

۲- ارائه اصل شناسنامه و کارت ملی با تصویر تمامی صفحات آن.

۳-ارائه اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم با تصویر آن( ویژه آقایان ).

۴- اصل مدرک تحصیلی با تصویر آن.

الف : افرادی که با مدرک تحصیلی فوق لیسانس نام نویسی کرده اند ارائه اصل مدرک تحصیلی فوق لیسانس و لیسانس با تصویر آن الزامی است.

ب : متقاضیان شرکت در مشاغل هنرآموز ( استادکاری ) که فوق دیپلم آنها ناپیوسته است ارائه اصل دیپلم هنرستان با تصویر آن الزامی است.۵-داوطلبانی که در زمان نام نویسی سن آنها اضافه بوده و بر اساس خود اظهاری با رعایت ضوابط و مقررات بندهای((الف،ب،ج،و د) در صفحه ۳ دفترچه راهنمای آزمون استخدامی شرکت کرده اند،در صورت پذیرش در مرحله اول آزمون در موقع نام نویسی الزاماً می بایست تأییدیه معتبر در خصوص یکی از بندهای مذکور را از مراجع ذیصلاح ارایه کنند.

۶- داوطلبان استفاده از سهمیه ایثاگران(سهمیه ۲۵% و ۵%) در صورت پذیرش در مرحله اول آزمون نسبت به ارایه اصل گواهی ایثارگری از نهادهای مربوطه اقدام کنند.

۷- داوطلبان استفاده از سهمیه ۳ درصد معلولان در صورت پذیرش در مرحله اول آزمون نسبت به ارایه اصل گواهی از سازمان بهزیستی استان اقدام کنند.

۸- داوطلبانی که در زمان نام نویسی بر اساس خوداظهاری یکی از ویژگی های مندرج در بندهای (۹و۷و۵و۳و۱) صفحه ۹ دفترچه راهنمای آزمون استخدامی،گزینه بومی بودن ((شهرستان )) را انتخاب کرده اند در صورت پذیرفته شدن در مرحله اول می بایست یکی از مدارک بندهای مذکور را مبنی بر بومی بودن ارایه کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president