آوای جنوب

رئیس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد:

برخی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد تاب تحمل انتقادهای خبرنگاران را ندارند

رئیس پلیس فتاکهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برخی مدیران این استان تاب تحمل انتقادها از سوی رسانه ها را ندارند گفت: برخی از این مدیران پس از انتشار یک گزارش یا خبر انتقادی، به هرنحوی درصدد پاسخگویی و توجیه کردن وارد می شوند.

آوای جنوب؛

سرهنگ سید قدرت الله موسوی اطهر صبح امروز در نشست شورای قشر بسیج رسانه که در کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد به حوزه های مختلف کارکردهای رسانه اشاره کرد و گفت: پلیس فتا آمادگی دارد در بحث آموزش های علمی، تخصصی و کاربردی با بسیج رسانه و خبرنگاران استان همکاری کند.

وی با بیان اینکه امروز فضای مجازی به فضای حقیقی تبدیل شده و این حوزه روز به روز در حال تغییر و تحول است، اظهار کرد: در سالهای آینده نیز تلگرام، واتساپ و سایر شبکه های اجتماعی نیز با تغییراتی به سمت کانال های جدیدتری سوق داده خواهند شد.

موسوی اطهر ابراز داشت: اکثر سرورهای شبکه های اجتماعی توسط کمپانی های صهیونیستی اداره می شوند و در این فضای ملتهب مجازی نباید از دشمنان انتظار تولیدات رسانه ای مناسب برای مخاطبان در کشور داشت.

رئیس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۹۹ درصد مخاطبان سایت ها و شبکه های مجازی و اجتماعی ایرانی ها هستند، گفت: معایب و آسیب های فضای مجازی کم نیست و دانش آموزان، دانشجویان و سایر افراد جامعه با این فضا آشنایی دارند و نمی توان جلوی ان را گرفت و تنها با آموزش های صحیح و پاسخ های مناسب در مقابل شبهات می توان در این عرصه موفق عمل کرد.

وی بیان کرد: ضروری است افراد نخبه در هر حوزه ای برای کمک به جامعه در این بخش وارد شوند و با مشخص کردن جامعه هدف برنامه های اصولی و کاربردی تعریف و اجرا شود.

رئیس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمددر بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برخی مدیران این استان تاب تحمل انتقادها از سوی رسانه ها را ندارند گفت: برخی از این مدیران پس از انتشار یک گزارش یا خبر انتقادی، به هرنحوی درصدد پاسخگویی و توجیه کردن وارد می شوند.

موسوی اطهر تهیه یک گزارش از یک جاده و منطقه روستایی بدون امکانات، توسط رسانه ها و انتشار آن در فضای مجازی را به عنوان یک نمونه از مصداق هایی که چندین مدیر برای پاسخگویی و توجیه آن بر می آیند عنوان کرد و افزود: باید مسئولان روحیه انتقاد پذیری داشته باشند و درصدد رفع مشکلات جامعه گام بردارند.

رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر اشاره کرد و افزود: رسانه ها باید فضای جامعه را به سمت آرامش پیش ببرند و از تخریب شخصیت ها در فضای مجازی پرهیز کنند.

موسوی اطهر انتقاد سازنده را کمک به رشد و توسعه جامعه دانست و بر ضرورت انتقادهای سازنده در جامعه تاکید کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president