آوای جنوب

انتصاب در مناطق نفت خیز جنوب/ رامین حاتمی مدیر مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب شد

با حضور مهندس بیژن عالی پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب مراسم معارفه مدیر مهندسی و ساختمان این شرکت برگزار شد.

آوای جنوب؛

در این مراسم که روز شنبه ۱۱ دی ماه برگزار شد مهندس رامین حاتمی به عنوان مدیر مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب معرفی و از زحمات آقایان حمید راکی و علی‌اکبر آهنین جان در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی شد.

مهندس عالی پور در این جلسه با اشاره به نقش و جایگاه مدیریت مهندسی و ساختمان در برنامه های تولید، اظهار داشت: آقای حاتمی مدیری توانمند و شناخته شده در صنعت نفت است و امیدوارم در مسئولیت جدید با استفاده از ظرفیت های موجود و قابلیت های تجربی و تخصصی نیروهای شاغل در آن مدیریت منشاء تحول و بهبود فرایند انجام کار باشند.

وی، تلاش مضاعف برای راه اندازی پروژه های افزایش تولید را مورد تاکید قرار داد و گفت: با راه اندازی واحدهای جدید نمکزدایی اهواز متمرکز، گچساران۳، هفتکل و نفت سفید و توسعه واحدهای اهواز ۱ تا ۴ و مارون ۱ تا ۶ شاهد افزایش تولید خواهیم بود.

در این نشست مهندس حاتمی، بکارگیری توانمندی های مهندسی و ساختمان در راستای تعالی سازمان و تحقق اهداف تولید را اولویت خود در مسئولیت جدید برشمرد و افزود: نقش مدیریت مهندسی و ساختمان در پشتیبانی از تولید بر کسی پوشیده نیست و شایسته است این مجموعه بیش از پیش در انجام وظایف محوله تلاش نماید.

مهندس آهنین جان نیز ضمن آرزوی موفقیت برای مهندس حاتمی، از مدیریت مهندسی و ساختمان مناطق نفت خیز جنوب به عنوان یکی از بزرگ ترین سازمان های اجرایی کشور یاد کرد و گفت: در این مدیریت مجموعه ای از کارشناسان با تخصص های گوناگون مهندسی، اجرایی، مالی و حقوقی حضور دارند که کار کردن با آنها افتخار آمیز است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president