آوای جنوب

رئیس بسیج رسانه استان: نهم دی ماه تجلی اراده مردم در برابر عروسک های بازی خورده غرب بود

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: نهم دی ماه تجلی اراده مردم در برابر عروسک های بازی خورده غرب بود.

آوای جنوب؛

قربانعلی حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران اظهار کرد: بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن بیش از ۱۵۰ عضو فعال در عرصه رسانه و بزرگترین تشکل غیرانتفاعی همچون گذشته همواره در دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و شهدای عزیز و پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای تا پای جان و آخرین نفس در صحنه حضور داشته و ایستادگی خواهیم کرد.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: نهم دی ماه تجلی اراده مردم به پا خواسته‌ای است که در برابر ایادی شیطان و عروسک‌های بازی خورده غرب به پا خواستند.

وی افزود: بعد از گذشت هفت سال از حماسه بزرگ نهم دی ماه با الهام از آموزه‌های بزرگ و الهام‌بخش نهم دی و برافراشته نگه داشتن پرچم بصیرت و حرکت در مدار ولایت فقیه در هر زمان و مکان اجازه نخواهند داد که عناصر داخلی و خارجی فتنه ۸۸ و مزدوران آنان بتوانند فرصت دوباره برای ایجاد فتنه‌ای شیطانی و براندازانه خود را بیابند.

حسن زاده تصریح کرد: اصحاب رسانه بسیجی ولایت‌مدار استان سراسر شیعه اعلام می‌کنیم که مردم انقلابی و هوشیار ایران تنها دل در گروی اسلام و رهبری دارند و با هیچ کس عهد و پیمان ابدی نبسته‌اند و به فضل الهی تحت ولایت و زعامت رهبر و مولای بصیر و شجاع خود حضرت امام خامنه‌ای پرشتاب‌تر از گذشته سیر پیشرفت، تعالی و حرکت برای تمدن سازی نوین اسلامی را تدوام خواهن بخشید.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: ملت ایران پیروز واقعی در فتنه ۸۸ بودند و حماسه نهم دی ماه عامل سبقت مردم از خواص و نخبگان جامعه بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به پاس خون شهدای عزیزمان به عنوان یک ابر قدرت در جهان به شمار می‌رود یادآور شد: جنگ تحمیلی، ترورهای دهه ۶۰، تحریم اقتصادی،جنگ نرم و فتنه ۸۸ از پازل‌های دشمن برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که تمام آنها با آگاهی بخشی امام خمینی(ره) و نایب برحقش امام خامنه‌ای و همچنین هوشیاری، بصیرت و حضور آگاهانه ملت ولایت مدار و شهید پرور ناکام مانده است.

حسن‌زاده ابراز کرد: تشخیص صحیح از ناصحیح و حق از باطل در فضای غبارآلود فتنه بسیار سخت است و ملت ایران با عبرت از تاریخ عاشورا و با توسل به این قیام همان گونه که نهضت امام خمینی(ره) از محرم در سال ۴۲ آغاز شد بار دیگر عاشورایی شدند و تشخیص دادند آنها که خود را در ظاهر غم‌خوار و یاور انقلاب می‌دانستند اما در باطن با غربی‌ها و امریکایی‌ها دست برادری دادند و در ردیف نامردان و نااهلان هستند.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ضمن تقدیر از مردم عزیز و با بصیرت و ولایت مدار، اصحاب رسانه استان هم‌گام با مردم با شرکت در مراسم گرامی‌داشت نهم دی در پاسداری از حریم ولایت و رهبری تاکید می‌کنیم و اعلام می‌داریم رمز پیروزی ما در برابر هجمه دشمنان تابعیت از ولایت و رهبری است.

وی افزود: باید گفت فتنه‌گران ۸۸ به انقلاب اسلامی، اسلام ناب محمدی(ص) و امام امت حضرت امام خامنه‌ای خیانت کردند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president