آوای جنوب

عدل هاشمی: هدف اصلی فتنه ۸۸ برهم زدن اتحاد مردم و ضربه زدن به قانون اساسی بود

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف اصلی فتنه ۸۸ برهم زدن اتحاد مردم و ضربه زدن به قانون اساسی بود.

آوای جنوب؛

عدل هاشمی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار آوای جنوب اظهار کرد: ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و دفاع از انقلاب اسلامی و قانون اساسی است.

نماینده مردم کهگیلویه ادامه داد: با حضور باشکوه امت در این روز تعبیر حکیمانه حضرت امام(ره) که فرمودند ملتی بهتر از عهد رسولله(ص) است معنا پیدا کرد.

وی افزود: ملتی که در بوجود آمدن انقلاب شکوهمند اسلامی ایران پشت سر امام خود مسیر تاریخ را دگرگون کردند؛ در عرصه‌های مختلف نیز با درک درست از شرایط کشور و جهان برای جلوگیری از ایجاد تفرقه دشمنان و مستکبرین عالم همواره پیشگام بوده و دین خود را به مکتب عاشورایی انقلاب ادا کردند.

هاشمی‌پور تصریح کرد: روز نهم دی یکی دیگر از روزهای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی اذعان کرد: انقلاب و نظام اسلامی همواره با طراحی‌ها و غائله‌ها روبرو بوده است، روزی غائله گنبد، کردستان و خوزستان را دامن زده‌اند؛ روزی غائله سیستان و بلوچستان را دامن زدند، روزی دیگر جبهه ضد انقلاب را به مصاف امت حزب‌الله در جنگ خیابانی تجهیز کردند و روزی دیگر جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را برای مقابله با ارزش‌های الهی پی‌ریزی و بر علیه ما ناتوی فرهنگی را به وجود آوردند.

هاشمی‌پور ادعان کرد: امروز نیز بیکار ننشسته‌اند و بر علیه مردم و نظام اسلامی تحریم‌های ظالمانه اقتصادی را رقم زده‌اند.

نماینده کهگیلویه گفت: اما این ملت بزرگ در بحران‌های مختلف همواره با چنگ زدن به حبل متین انقلاب اسلامی یعنی ولایت فقیه اتحاد و وحدت خود را حفظ کرده و در برابر نفاق و قانون‌شکنی‌ها ایستادند و تحت تدابیر و رهنمودهای رهبری حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی از همه آنها عبور کرده و دشمن و فتنه‌گران را از تهاجمات خود مایوس کردند.

وی خاطرنشان کرد: فتنه سال ۸۸ نیز از دیگر انتقام‌ها و نقشه‌ها و طراحی‌های دشمن پس از انتخابات قانونی با حضور همه آحاد ملت در لبیک گفتن به ولی امر خود بوده است.

هاشمی‌پور گفت: لذا هدف اصلی آن نیز بر هم زدن اتحاد مردم برای ضربه زدن به قانون اساسی و نظام اسلامی بوده که با بصیرت مردم و حضور با صلابت آنها تحت تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب طومارش در هم پیچیده شد تا برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم بخورد.

نماینده مردم کهگیلویه افزود: اینجانب ضمن محکوم کردن فتنه ۸۸ و گرامیداشت این روز مهم از همه آحاد ملت برای حضور باشکوه خود با وحدت و همبستگی مثال‌زدنی در روز ۹ دی و پاسداری از دستاوردهای والای نظام اسلامی که مهمترین آن قانون اساسی و اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه است دعوت می‌نمایم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president