آوای جنوب

دانشجوی بسیجی دانشگاه گچساران: کسانی که در فتنه۸۸ سکوت کردند دست کمی از خود فتنه گران ندارند

مسؤول قرارگاه شهید آقایی وندای بسیج دانشجویی گچساران گفت: حماسه ۹ دی مشت محکمی بر دهان اصحاب فتنه و همفکرانشان است.

آوای جنوب؛

عبدالله نادری لردجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران اظهار کرد: پوزسیون‌ها در کشور ما دارای سه استراتژی هستند که توسط تئوریسین‌های آنها مطرح و در قضیه کوی دانشگاه (فتنه ۷۸)هم از آن استفاده کردند.

مسؤول قرارگاه شهید آقایی وندای بسیج دانشجویی گچساران ادامه داد:تئوری اول حاکمیت دوگانه، تئوری دوم فتح سنگر به سنگر و تئوری سوم فشار از پایین و چانه زنی از بالاست.

نادری لردجانی افزود: فتنه ۸۸هم برخاسته از همین تفکر بوده، که عده ای تئوریسین بودند، عده ای اجراکننده و عده ای هم عروسک خیمه شب بازی که نهایتا مورد استقبال و حمایت مالی انگلیس،آمریکا و اسرائیل هم قرار گرفتند.

مسؤول قرارگاه شهید آقایی وندای بسیج دانشجویی گچساران تصریح کرد: در واقع فتنه ۸۸ یک کودتای تمام عیار آمریکایی،صهیونیستی بود که هدف آن براندازی نظام بود.

وی اذعان کرد: نقش غرب در این مسأله کاملا مشهود و ملموس بود چرا که اینها برنامه‌هایی زیادی همانند برنامه ده ساله موسسه(سورس) که اهداف آن براندازی نظام بود را در دستور کار قرار دادند.

این فعال بسیجی بیان کرد: یکی از عوامل مهمی که در پدید آمدن فتنه ۸۸ تاثیر داشت و این بود که دشمن دریافت عده ای در نظام آماده اجرای فرامین آنها هستند.

نادری لردجانی ابراز کرد: عامل دوم عدم وجود بصیرت در خواص است که وجود افراد نفوذپذیر در بدنه نظام عاملی است برای چنین حرکاتی؛ کما اینکه اسلام در طول تاریخ از نفوذپذیران کم ضربه نخورد.

این فعال بسیجی ادامه داد: چه در قائله صفین، نهروان، کربلا و چه در تاریخ ۳۸ساله انقلاب اسلامی؛ همواره آدم‌هایی بودند که عامدانه یا جاهلانه ضربات سهمگینی به نظام اسلامی وارد کردند.

نادری لردجانی ابراز کرد: کسانی هم که به بهانه های واهی در سال۸۸ سکوت پیشه کرده و در انتظار نتیجه حاصله بودند دست کمی از خود فتنه گران ندارند،چراکه همین سکوت،چراغ سبزی بود به سران منحوس فتنه.

مسؤول قرارگاه شهید آقایی وندای بسیج دانشجویی گچساران گفت: به نظر بنده هزینه‌ای که فتنه‌گران در سال ۸۸بر نظام تحمیل کرد به مراتب سنگین‌تر از هزینه ۸ سال دفاع مقدس بود.

وی خاطرنشان کرد: تحریم ها و قطعنامه‌های ظالمانه‌ای که پس از فتنه بر ملت ایران تحمیل شد گوشه‌ای از هزینه‌هایی است که پس از فتنه بر ملت و نظام وارد شد.

نادری لردجانی تصریح کرد: حماسه نهم دی از طرفی مشت محکمی بود بر دهان اصحاب فتنه و همفکرانشان و از طرف دیگر ضربه ای سنگین به غرب بود.

وی افزود: مردم انقلابی ایران در ۹دی بار دیگر نشان دادند در راه دین و نظام اسلامی باکسی شوخی ندارند و هر حرکتی که نظام اسلامی را چه در داخل و چه در خارج تهدید کند را در نطفه خفه خواهد شد.

مسؤول قرارگاه شهید آقایی وندای بسیج دانشجویی گچساران ادامه داد: باید در نظر داشت که اگر چه فتنه ۸۸با حضور حماسی مردم سرکوب شده ولی در عین حال فتنه‌های خطرناک‌تری نظام اسلامی را تهدید می‌کند.

نادری لردجانی اذعان کرد: امروزه دشمن دریافت که با کودتا و آشوب نمی‌تواند انسجام و اعتقاد مردم غیور ایران را هدف قرار دهد درنتیجه در پی براندازی نظام به طرق مختلف دیگر است.

وی اظهار کرد: نفوذ دشمن در عرصه های مختلف سیاسی،فرهنگی،اقتصادی و…می‌تواند فتنه‌های بزرگتری را در راه رسیدن به تمدن نوین اسلامی ایجاد کند.

نادری لردجانی خاطرنشان کرد: اگر نخبگان ما،دانشجویان ما،دولتمردان و مردم لحظه‌ای نسبت به این بحث نفوذ غفلت کنند در واقع خود ما زمینه ساز فتنه‌های پیچیده‌تری خواهیم شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president