آوای جنوب

رئیس دانشگاه آزاد گچساران: می‌گفتند شورای نگهبان تاجگردون را رد صلاحیت می‌کند/هر موقع سخنران دعوت می‌کنیم دچار استرس می‌شوم

ملک‌زاده افزود: فراموش نکنیم خیلی از مردمی که در نهم دی آمده بودند به میرحسین موسوی رای داده بودند و نمی توانیم بگوییم آنها نبوده اند

رئیس دانشگاه آزاد گچساران گفت: کسانی که جلوتر از ولایت فقیه حرکت می‌کنند را قبول نداریم.

آوای جنوب؛

اسدالله ملک‌زاده پیش از ظهر امروز در نشستی با حضور جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران اظهار کرد: روز نهم دی در خیابان ستارخان تهران در تهران بودم و آن چیزی را که مشاهده کرده‌ام را بازگو می‌کنم.

رئیس دانشگاه آزاد گچساران ادامه داد: بر اساس شواهدی که دیده‌ام روز نهم دی حماسی بود، روزی بود که در تاریخ ما ماندگار شد.

ملک‌زاده افزود: فراموش نکنیم خیلی از مردمی که در نهم دی آمده بودند به میرحسین موسوی رای داده بودند و نمی توانیم بگوییم آنها نبوده اند.

وی با بیان یکی از دلایلی که حماسه نهم دی روی داد، گفت: یکی از دلایلی که نهم دی خلق شد توهین به مساجد بود.

رئیس دانشگاه آزاد گچساران تصریح کرد: در ثانی سران فتنه به امام حسین(ع) بی‌احترامی کردند.

ملک‌زاده عنوان کرد: سومین مورد اصل ولایت فقیه بود که به آن بی‌احترامی شد و مرگ بر اصل ولایت فقیه می‌گفتند.

وی اذعان کرد: هشت سال است که از آن اتفاق می‌گذرد و باید درس‌های بزرگی از حادثه نهم دی گرفت.

ملک‌زاده گفت: اولین درس احترام به قانون است و اگر قانون اجرا شود، این گونه می‌شد تا وقتی نظام اعلام می‌کند که چه کسی باید آرا را اعلام کند باید به قانون احترام گذاشت.

رئیس دانشگاه آزاد گچساران خاطرنشان کرد: انسان باید عاقل باشد و اسیر هیچ گروه و جریانی نشود، ما ایرانی‌ها اصلا اهل جنگ نیستیم.

ملک‌زاده ادامه داد: ما دوست نداریم اختلاف در بین ما باشد، کشور ما کشوری ایرانی اسلامی است و اصل ولایت فقیه در راس آن قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: در نهم دی ماه برخی‌ها خشونت کرده و کارهایی کردند که با ایرانی بودن ما مغایرت داشت.
ملک زاده گفت: خیلی ها همیشه می گفتند شورای نگهبان تاجگردون را رد صلاحیت می کند و اگر رای هم بیاورد او را رد می کنند و نمی گذارند اما دیدیم که چنین نشد.

ملک‌زاده گفت: افراط و تفریط خوب نیست و ما کسانی که جلوتر از ولایت فقیه حرکت می‌کنند را قبول نداریم.
وی ادامه داد: شخصا گفتم سخنران امروز سرهنگ انصاری باشد ، چرا که هر موقع سخنران دعوت می کنیم دچار استرس می شوم که بعد از آن چه اتفاقی خواهد افتاد اما هر موقع ایشان سخنران مراسم است ما آسوده خاطر هستیم.

رئیس دانشگاه ازاد گچساران افزود: دوست دارم دانشگاه آزاد گچساران یک دانشگاه علمی باشد و به حاشیه کشیده نشود و مطابق فرامین مقام معظم رهبری مدیریت شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    آفرین بردکترملک زاده ولایت مدار

  2. غلامرضاشکوهی شورای شهر گفت:

    سلام بسیارمنطقی وعلمی احسنت بردکترعزیز

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president