آوای جنوب

سرهنگ انصاری در دانشگاه آزادگچساران: تعریف از سران فتنه‌ در فضای دانشگاهی معنا ندارد/سران فتنه لکه ننگ تاریخ ایران هستند

مردم ما در نهم دی ماه حماسه‌ای خلق کردند و نهم دی ماه عاشورایی در عاشورا و نشئات گرفته از حادثه کربلا و عاشورا بود

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: نهم دی ماه مشت محکم مردم ایران بر دهان یاوه‌گویان بود و عده‌ای بی‌بصیرت در آن روزها با فتنه ۸۸ دل مقام معظم رهبری را آزردند.

آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب، جهانگیر انصاری پیش از ظهر امروز در نشست با اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد در گچساران، اظهار کرد: در طول نظام جمهوری اسلامی بارها شاهد فتنه‌های مختلف دشمنان بوده‌ایم و اتاق‌های فکر بسیاری را تشکیل دادند.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بعد از هشت سال جنگ تحمیلی فشارهای اقتصادی و تحریم‌های کمرشکن این سناریو را طراحی کرده تا از این طریق بتوانند از نظام جمهوری اسلامی انتقام بگیرند.

وی افزود: حضور ۴۰ میلیونی مردم در انتخابات برای آنها قابل هضم نبود و با فتنه‌انگیزی آمدند و بحث تقلب را پیش کشیدند.

انصاری تصریح کرد: چرا به قانون عمل نکردند و این غبار فتنه را آفریدند تا تفکیک حق و باطل برای برخی‌ها سخت شود.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: مقام معظم رهبری ویژگی‌ها و برنامه‌های چهار نامزد انتخاباتی را گفتند و برای مردم اعلام و روشنگری کردند و تاکید کردند عمل به قانون فصل‌الخطاب است.

وی بیان کرد: برخی‌ها در فتنه ۸۸ راه را گم کردند و مقام معظم رهبری در این زمینه فرمودند، بیش از ۱۵ سال طراحی می‌کردند تا در چنین روزی در فتنه ۸۸ بتوانند انتقام بگیرند.

انصاری ادامه داد: سران فتنه با گفتمانشان به چنگ استکبار افتادند و حاضر نشدند یک بار دیگر حرکت‌های ناشایست خود را محکوم کنند، اینها لکه ننگ تاریخ ایران هستند.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تعریف از سران فتنه‌ در فضای دانشگاهی معنا ندارد چرا که اگر از سران فتنه تعریف کردید از شمر زمان امام حسین(ع) هم تعریف می کنید.

انصاری ابراز کرد: ماموریت انقلاب و ولایت فقیه مبارزه با طاغوت و رژیم استکبار و زورگو است.

وی خاطرنشان کرد: رسالت افسران جنگ نرم و نظام جمهوری اسلامی مبارزه با ظلم است و در حال حاضر نظام ما رو به جلو در حال حرکت است.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: آیا این عزت نیست که امروز آرم سپاه در خاک عراق نصب شده است.

انصاری تصریح کرد: سران فتنه آمدند و با احساسات مردم بازی کردند و پرچم امام حسین(ع) و تصویر امام را آتش زدند. اگر انقلابی بودند چرا تاکنون یکبار این حرکات زشت را محکوم نکردند.

وی ابرازکرد: تعریف از سران فتنه برای ما نان و نمک نمی‌شود و ما باید گوش به فرمان ناخدای این کشتی باشیم.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم ما به انقلاب و ولایت اعتماد کردند و اینها آمدند این نشاط را بگیرند و بین مسوولان و مردم اختلاف بیندازند.

انصاری بیان کرد: مردم ما در نهم دی ماه حماسه‌ای خلق کردند و نهم دی ماه عاشورایی در عاشورا و نشئات گرفته از حادثه کربلا و عاشورا بود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president