آوای جنوب

در نشست واکاوی فتنه ۸۸ در گچساران عنوان شد/اگر ادعایتان می‌شد که نخست وزیر امام بودید چرا به وصیتنامه ایشان عمل نکردید؟

روز نهم دی‌ماه روز حجامت جمهوری اسلامی ایران از خون‌های کثیف و آلوده بود

دبیر کمیته جنگ نرم در استان فارس امروز در گچساران گفت: اگر ادعایتان می‌شد که نخست وزیر امام بودید چرا به وصیتنامه ایشان عمل نکردید؟

آوای جنوب/ علی مراد کاظم پور

غلامرضا صفرپور عصر امروز در نشست واکاوی فتنه ۸۸ در مسجد صاحب‌الزمان (عج) در شهرستان گچساران که با حضور بسیجیان و اقشار مردم برگزار شد، اظهار کرد: با اشاره به روایات قرآن که می‌فرماید، همه انسانها مورد آزمایش الهی هستند و مردم ایران از این آزمایش سربلند بیرون آمدند.

دبیر کمیته جنگ نرم در استان فارس با بیان اینکه در سال ۸۸ مردم ایران از خواص پیشی گرفتند، به جنگ نهروان، جهل و شباهت آن با فتنه ۸۸ اشاره و عنوان کرد: فتنه فضایی غبارآلود است که شیعیان تاکنون توانسته با پیروزی آن را سپری کنند.

صفرپور بیان کرد: ملاک و معیار شیعیان، رهبری و ولایت است و همین ولایت و رهبری رمز پیروزی مردم ما در فتنه ۸۸ بود.

استاد دانشگاه استان فارس تشریح کرد: در فتنه ۸۸ ثابت شد که عده‌ای خواص که فکر می‌کردند از مردم جلوتر هستند، کوته‌فکرهایی هستند که دست‌آویز دشمنان شده‌اند.

وی با اشاره به فتنه‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ما از فتنه‌‌هایی نظیر تجزیه‌طلب‌ها و نفوذ بر علمایی مانند آیت‌الله شریعتمداری و آیت‌الله منتظری عبور کردیم و توصیه می‌کنم که کتاب آیت‌الله شریعتمداری در دادگاه تاریخ را مطالعه کنید.

دبیر کمیته جنگ نرم در استان فارس با طرح این سؤال که نفوذ چگونه شکل می‌گیرد؟ چنین پاسخ داد: دشمنان بیکار ننشستند و به سمت آیت‌الله طالقانی رفتند، اما آیت‌الله طالقانی بصیرت داشت و مثل آیت‌الله منتظری شیخ ساده‌لوح نبود.

این مسوول با بیان اینکه انقلاب کردن راحت بود، اما انقلابی ماندن سخت است، اظهار کرد: عده‌ای بعد از دفاع مقدس و رحلت امام، روحیه شهادت‌طلبی را از دست دادند و به بهانه سازندگی سبک‌های زندگی به سبک زندگی غرب‌گرایانه رفت که آقازاده‌ها پدید آمدند.

وی عنوان کرد: عده‌ای با شعار آزادی موجب به وجود آمدن ولنگاری فرهنگی شدند و کشور مشکل اقتصادی پیدا کرد و در فتنه ۸۸ شعارشان جمهوری ایرانی بود، آیا مردم فرزندانشان را دادند تا عده‌ای شعار جمهوری ایرانی را سر بدهند.

صفرپور با بیان اینکه اگر ادعایتان می‌شد که نخست وزیر امام بودید، چرا به وصیت نامه امام عمل نکردید؟ و این مملکت صاحب دارد، گفت: روز نهم دی‌ماه روز حجامت جمهوری اسلامی ایران از خون‌های کثیف و آلوده بود.

این مسؤول ادامه داد: در حال حاضر نیز روند فتنه‌انگیزی دشمنان ادامه دارد و هنوز هم به دنبال فتنه‌های جدید هستند.

دبیر کمیته جنگ نرم در استان فارس با اشاره به موضوع برجام و نتیجه آن، تشریح کرد: مشاهده کردیم که مقام معظم رهبری فرمودند، من خوشبین نیستم اما اینها گفتند ما خوشبین هستیم و مشاهده کردید که چه کردند؛ آن وقت هم ادعا می‌کنند تمام مذاکرات زیر نظر مقام معظم رهبری بوده است، در حالی که مردم بارها مشاهده کردند که رهبری فرمودند که من خوشبین نیستم.

وی تبیین کرد: باید بدانیم بچه‌های شیعه و انقلابی یک معیار دارند و آن هم ولایت فقیه است و هر کسی با ولایت فقیه زاویه پیدا کند از دید بچه‌های انقلابی مردود است.

صفرپور با اشاره به روایات قرآن و با نگاه به تاریخ صدر اسلام تاکنون، اظهار کرد: مسأله نفوذ متعلق به دیروز، امروز و فردا نیست و این چیزی است که همیشه با ما همراه بوده است و ما باید همچنان هوشیارتر از گذشته باشیم؛ هر چند شیعیان ثابت کرد‌ه‌اند، همواره هوشیار هستند.

دبیر کمیته جنگ نرم بسیج اساتید استان فارس با اشاره به فتنه‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: برای مثال فتنه ملی مذهبی‌ها که قصد داشتند در شعار جمهوری اسلامی، فتنه ایجاد کنند که امام جواب آنها را داد.

این استاد دانشگاه عنوان کرد: در ۳۷ سالی که از عمر این انقلاب می‌گذرد، ۳۶ انتخابات را با موفقیت پشت سر گذاشته‌ایم که همگی قابل قبول بوده‌اند و این در حالی است که دیگر کشورها چنین چیزی ندارند.

صفرپور به فتنه دوم پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: دشمنان در فتنه دوم به دنبال تجزیه‌های قومی بودند که در کنار مرزها تجزیه‌طلبی کنند که با ورود شهید چمران و شهید بروجردی این قائله نیز جمع شد.

وی به فتنه سوم اشاره کرد و با بیان اینکه در فتنه بعدی این بار به سراغ علما آمدند، با اشاره به مسئله نفوذ دشمنان در بین علما در آن زمان، بیان کرد: آنها به سمت آیت‌الله شریعتمداری آمدند، به گونه‌ای که همین آقای شریعتمداری ۵۰۰ هزار تومان سهم امام را می‌دهد تا کودتاچیان امام را از بین ببرند.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی تشریح کرد: آنها پس از آیت‌الله شریعتمداری به سراغ آیت‌الله طالقانی رفتند تا او را در مقابل امام قرار بدهند که ایشان اعلام می‌کند نه تنها من بلکه دنیا رهبری امام خمینی را پذیرفته است و بعد از آن ابوذر زمان نام می‌گیرد.

صفرپور تأکید کرد: آیت‌الله طالقانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران سیلی محکمی بر فتنه‌گران زد و امام خمینی لقب ابوذر زمان را به او دادند.

دبیر کمیته جنگ نرم بسیج اساتید استان فارس توضیح داد: دشمنان پس از ناامید شدن از آیت‌الله طالقانی به سمت آیت‌الله منتظری و باند مهدی هاشمی آمدند که دیدیم آیت‌الله منتظری شیخ ساده‌لوح نام گرفت.

وی اضافه کرد: این‌ها همه درس عبرت است برای نسل ما که یکی شیخ ساده لوح لقب می‌گیرد و دیگری ابوذر زمان می‌شود.

این استاد دانشگاه مطرح کرد: آیت‌الله طالقانی موقعیت‌شناس و دشمن‌شناس بود.

صفرپور با بیان اینکه داشتن بصیرت عوام و خاص نمی‌شناسد، گفت: بعد از رحلت امام نیز شاهد فتنه‌های بسیاری بودیم که با درایت مقام معظم رهبری و مردم بابصیرت راه به جایی نبرد.

وی اظهار داشت: دشمنان پس از آن به فتنه‌‌ کوی دانشگاه و بعد از آن به سمت انقلاب مخملی روی آوردند.

صفرپور با اشاره به اعتراضات یکی از فتنه‌گران سال ۸۸ به انتخابات گفت: چگونه است زمانی که برای مجلس رأی آوردی، تقلب نشده بود، اما حالا ادعا می‌کنید که تقلب صورت گرفته است.

وی ادامه داد: همه شهدا و امام شهدا در وصیتنامه‌شان نوشتند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیبی نرسد، اما شما چه کردید.

دبیر کمیته جنگ نرم بسیج اساتید استان فارس خطاب به فتنه‌گران گفت: شما اگر پیرو خط امام هستید به وصیت‌نامه ایشان احترام می‌گذاشتید، اما شما اصل ولایت فقیه را هدف گرفتید.

صفرپور تصریح کرد: فتنه‌گران با آتش زدن پرچم امام حسین(ع) خون به دل مردم کردند و مشاهده کردیم مردمی که برای این انقلاب خون داده بودند، آرام ننشستند و مشت محکمی بر دهان آن یاوه‌گویان زدند.

وی خاطرنشان کرد: بیانیه شمار ۱۷ همین آقایان هیچ‌گاه از یادمان نخواهد رفت.

دبیر کمیته جنگ نرم بسیج اساتید استان فارس خطاب به یکی از فتنه‌گران سال ۸۸ گفت: چهار سال صبر می‌کردی تا در دور بعد دوباره در انتخابات شرکت کنی.

صفرپور تأکید کرد: سران فتنه اگر به دادگاه بروند و محاکمه شوند حکمشان صددرصد اعدام است.

وی ادامه داد: مردم ایران ثابت کرده‌اند با هیچ‌کس و هیچ جریانی عقد اخوت نبسته‌اند و فقط پیرو ولایت فقیه هستند.


============================================================

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president