آوای جنوب

قاضی‌فر: حضور بیش از ۸ هزار تماشاگر در بازی‌ نفت گچساران تلنگری به مسوولان بود

رئیس هیئت فوتبال شهرستان گچساران گفت: حضور بیش از ۸ هزار تماشاگر در بازی روزهای گذشته نفت گچساران تلنگری به همه مسوولان شهرستانی و استانی بود که به نقش ورزش فوتبال در جامعه اهمیت ویژه‌ای بدهند.

آوای جنوب؛

سید عبدالکریم قاضی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با نگاهی به فضای فعلی جامعه و خانواده‌ها به راحتی می‌توان مشاهده کرد که ورزشی مانند فوتبال در نزد خانواده‌ها و مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس هیئت فوتبال گچساران ادامه داد: در جامعه امروزی نونهالانی را مشاهده می‌کنیم که از طریق رسانه ملی در حال الگوگیری از بازیکنان بزرگ دنیا هستند و خانواده‌ها نیز با آن درگیر هستند به طوری که در خانواده‌ها نقش برجسته فوتبال را به راحتی می‌توان دید.

قاضی‌فر افزود: روزهای گذشته مشاهده کردیم که برای برگزاری دیدار نفت گچساران و تراکتورسازی تبریز در جام حذفی کشور حس همبستگی و اتحاد در بین آحاد جامعه شهرستان گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد اتفاق افتاد.

وی تصریح کرد: کمتر ورزشی در دنیا است که به این میزان محبوبیت و هوادار داشته باشد.

رئیس هیئت فوتبال گچساران اذعان کرد: با توجه به کارکردهای ورزشی فوتبال در هر جامعه‌ای می‌طلبد که مسوولان و مدیران به این ورزش مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

قاضی‌فر بیان کرد: حضور بیش از ۸ هزار تماشاگر در بازی روزهای گذشته نفت گچساران آن هم در حالی که ۲ ساعت مانده به شروع مسابقه اعلام شد که ظرفیت ورزشگاه تکمیل است، تلنگری به همه مسوولان شهرستانی و استانی بود که به نقش این ورزش در جامعه اهمیت ویژه‌ای بدهند.

وی ابراز کرد: باید از این ظرفیت بزرگ برای رشد جامعه استفاده کرد و برای آن برنامه‌ریزی کرد.

رئیس هیئت فوتبال گچساران با بیان اینکه، با تمام کاستی‌ها و مشکلاتی که در شهرستان گچساران وجود دارد، گفت: هیئت فوتبال شهرستان با همین نداشته‌هایش برنامه‌ریزی خوبی در این چند سال داشته است و نگذاشته‌ فوتبال در این شهر به تعطیلی برود.

قاضی‌فر با اشاره به حضور بازیکن‌هایی مانند رشید مظاهری و میلاد غریبی و همچنین ایمان موسوی در سطح اول فوتبال ایران و نوجوانانی از همین شهرستان‌ در تیم‌های دیگر شهرستان‌ها، اظهار کرد: همین بازیکنان از همین شهر و محله‌های گچساران به سطح اول فوتبال کشور رسیده‌اند و امروز برای جوانان گچسارانی به یک الگو تبدیل شده‌اند.

وی به داوران گچسارانی اشاره کرد و افزود: محمد راهی از داوران خوشنام گچسارانی است که در لیگ برتر فوتبال کشور قضاوت می‌کند به طوری که بازی حساس استقلال و سپاهان به عهده ایشان گذاشته شده است.

رئیس هیئت فوتبال گچساران ادامه داد: در بخش بانوان نیز کارهای خوبی صورت گرفته و هیئت فوتبال شهرستان برنامه‌ریزی کاملی برای بانوان انجام داده است و در حال حاضر چندین تیم فعال هستند و برگزاری کلاس آموزشی فوتبال بانوان در شهرستان برقرار است که به زودی نیز دوره مربیگری و داوری نیز برای بانوان برگزار شود.

قاضی‌فر خاطرنشان کرد: همه این‌ها نشان می‌دهد اگر به ورزش فوتبال در شهرستان توجه ویژه‌ای داشته باشیم، می‌توانیم بسیاری از مشکلات را در جامعه کاهش دهیم.

وی عنوان کرد: به عنوان رئیس هیئت فوتبال شهرستان از هواداران و لیدرهایی که در روز بازی نفت و تراکتورسازی ثابت کردند که شهرستان گچساران ظرفیت و پتانسیل بالایی دارد تقدیر و تشکر می‌کنم و از شورای تامین این شهرستان در راس آن فرماندار و همچنین مسوولان نفت و تمامی اصحاب رسانه این شهرستان تقدیر و تشکر دارم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president