آوای جنوب

محسن رضایی: هیچ برنامه‌ای برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده ندارم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بنده برنامه‌ای برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده ندارم.

آوای جنوب؛

سرلشکر پاسدار محسن رضایی در حاشیه برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید محمدرضا علیخانی از شهدای مدافع حرم خوزستان در پاسخ به سؤال خبرنگاران در ایذه، مبنی بر صحت اعلام آمادگی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ اظهار داشت: بنده هیچ برنامه‌ای برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده ندارم.

چندی پیش برخی از رسانه‌ها از اعلام آمادگی محسن رضایی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ خبر دادند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به منظور حضور در چند برنامه به خوزستان سفر کرده است. حضور در شهرستان باغملک و سخنرانی در آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید محمدرضا علیخانی از شهدای مدافع حرم خوزستان یکی از برنامه‌های محسن رضایی در سفر به خوزستان  بود.

نخستین سالگرد شهید محمدرضا علیخانی از شهدای مدافع حرم خوزستان روز پنج‌شنبه دوم دی ماه همزمان با ۲۲ ربیع‌الاول سال ۱۴۳۸ هجری قمری از ساعت ۱۱ صبح  در روستای طلاور باغملک آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۵ برگزار شد.
دیدار با مردم شهرستان باغملک و دیار سردار شهید علی نوری ممبینی و سردار صحنعلی تاراس از دیگر برنامه‌های سفر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به خوزستان بود.
همچنین سردار سرلشکر محسن رضایی به منظور تجلیل از تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه که در مسابقات جام باشگاههای جهان مقام نخست را کسب کرد به شهرستان ایذه رفت.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در سفر به خوزستان با مردم شهرستان ایذه نیز دیدار کرد.
با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president