آوای جنوب

بازیکن خوزستانی نفت گچساران: تراکتورسازی تبریز در ادامه فصل به مشکل برخورد می کند/یزدی راه نفوذ را نشان داد

امیدواریم هواداران خونگرم گچسارانی در ادامه فصل ما را تنها نگذارند چرا که هدف اصلی ما صعود به لیگ یک است.

بازیکن خوزستانی نفت گچساران گفت: تماشاگران گچسارانی با اینکه نفت بازی را در مقابل تراکتورسازی تبریز واگذار کرد، از این مسابقه لذت بردند.

آوای جنوب؛

عبدالهادی خنیفر بازیکنی که توانست دروازه تراکتور را با گل زیبایش باز کند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران اظهار کرد: تیم فوتبال نفت گچساران به راحتی راه نفوذ را به تراکتورسازی تبریز نشان داد.

کاپیتان سابق استقلال خوزستان ادامه داد: با آنالیزهایی که داریوش یزدی و کادر فنی برای بازی با تراکتورسازی انجام داده بودند مشاهده کردیم که نفت گچساران به راحتی تا قلب تراکتورسازی تبریز رفت و آمد.

خنیفر گفت: ما با همین بضاعتمان هر کاری در بازی خواستیم با تراکتورسازی انجام دادیم و تماشاگران ما از این بازی لذت بردند.

بازیکن نفت گچساران تصریح کرد: به اعتقاد کارشناسان موقعیت‌های تیم ما بیشتر بود ولی متاسفانه ما توپ‌هایمان را به گل تبدیل نکردیم.

وی افزود: این بازی زیبا و نفوذهای ما به قلب تراکتورسازی تبریز نشان از هوش و توانمندی بسیار بالای آقای یزدی بود.

خنیفر اذعان کرد: به اعتقاد من شاید از این پس تراکتورسازی تبریز در ادامه فصل به مشکل برخورد کند چرا که مشاهده کردیم تیمی که استقلال تهران را در آزادی شکست داده بود و بیشتر بازیکنانش از تیم ملی هستند به راحتی تیم نفت هر بار که خواست، توانست تا جلوی دروازه آنها برود.

بازیکن نفت گچساران ابراز کرد: به نظرم تماشاگران گچسارانی با اینکه نفت بازی را واگذار کرد لذت بردند و مشاهده کردیم که هم ما را تشویق کردند و تیم حریف را و به راحتی تا آخرین لحظه در زمین بودند و مورد تشویق قرار گرفتند.

وی بیان کرد: ما نباید فراموش کنیم که تراکتورسازی در کجای لیگ برتر فوتبال قرار دارد و تمام ستارگان فوتبال را در جمع خودشان دارند.

خنیفر خاطرنشان کرد: امیدواریم هواداران خونگرم گچسارانی در ادامه فصل ما را تنها نگذارند چرا که هدف اصلی ما صعود به لیگ یک است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president