آوای جنوب

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی: شرکت ملی حفاری ایران نباید خصوصی شود

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ رسیدن تولید مناطق نفت‌خیز جنوب را به ۳ میلیون بشکه در روز، وجود ۸۰ دکل حفاری در خشکی و آب و همچنین پارس جنوبی را از دیگر افتخارات کارکنان صنعت نفت برشمرد که توسط فرزندان همین سرزمین رقم خورده است

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره خدمات شرکت ملی حفاری ایران گفت: امروز جوانان همین سرزمین با اعتماد و خودباوری این شرکت را به یکی از شرکت‌های بزرگ حفاری جهان تبدیل کرده است.

آوای جنوب؛

عدل هماشمی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار آوای جنوب در اهواز در خصوص سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران به فرمان امام(ره) اظهار کرد: روز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران روزی بزرگ در تاریخ صنعت نفت ایران است.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس ادامه داد: رفتن خارجی‌ها و بعد از آن شروع هشت سال دفاع مقدس و در ادامه تحریم‌های ظالمانه ایران را به قدرت اول دنیا تبدیل کرده است.

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: این صنعت بزرگ و پیچیده با ده‌ها هزار قطعه در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به دست کشورهای خارجی مدیریت می‌شد اما امروز جوانان همین سرزمین با اعتماد و خودباوری این شرکت را به یکی از شرکت‌های بزرگ حفاری در جهان تبدیل کرده است.

وی تصریح کرد: دشمنی که در دوران دفاع مقدس حتی سیم خاردارها را هم بر روی ما تحریم کرده بود با دیدن نقش کارکنان صنعت که اجازه ندادند لحظه‌ای نفت بایستد ناامید شدند.

عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: امروز ایران اسلامی و انقلابی به جایگاهی رسیده است که در تصمیم‌گیری‌های اول منطقه نقش اول را دارد و این نشان از غیرت ملی و اتکا جوانان همین آب و خاک است.

وی ابراز کرد: کارکنان صنعت نفت مردان بزرگی بودند که در واقع باید گفت به جای شعار دادن عمل کردند.

هاشمی‌پور در ادامه با اشاره به خودکفایی در صنعت نفت ایران خاطرنشان کرد: امروز مشاهده می‌کنیم جوانان ایرانی چه در خشکی و چه در دریا با سربلندی برای عزت میهنشان کاری کرده‌اند که ایران را نسبت به سایر شرکت‌ها بی‌نیاز کرده‌ است.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ رسیدن تولید مناطق نفت‌خیز جنوب را به ۳ میلیون بشکه در روز، وجود ۸۰ دکل حفاری در خشکی و آب و همچنین پارس جنوبی را از دیگر افتخارات کارکنان صنعت نفت برشمرد که توسط فرزندان همین سرزمین رقم خورده است.

وی در ادامه با بیان اینکه به عنوان فردی که ۲۰سال است با کارفرمایان و صنعت نفت در بیشتر پروژه ها کار کرده ام تاکید کرد: امیدوارم وزارت نفت با تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای خصوصی نشدن شرکت ملی حفاری ایران اقدام کند تا این ارتش بزرگ خصوصی نشود.

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی مجلس در پایان از مدیران و مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب به عنوان کارفرما در راستای حمایت از شرکت ملی حفاری ایران تقدیر و تشکر کرد.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president