آوای جنوب

سرمربی نفت گچساران: تیم نفت گچساران تیم برتر میدان بود/ چندبازیکن از جمع‌ ما خداحافظی خواهند کرد

قطعا در نیم فصل چند بازیکن نفت با احترام از جمع ما جدا می‌شوند و از جمع‌ ما خداحافظی خواهند کرد.

سرمربی تیم نفت گچساران پس از شکست مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: تیم نفت گچساران تیم برتر میدان بود.

آوای جنوب؛

داریوش یزدی سرمربی جوان وخوش‌فکر فوتبال نفت گچساران که توانسته است تیم لیگ دو نفت گچساران را به این مرحله از مسابقات بیاورد پس از پایان بازی با تیم تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: قبل از هر چیزی یک تبریک می‌گویم به تیم داوری که امروز خوب بازی را قضاوت کرد.

سرمربی تیم نفت گچساران ادامه داد: یک تبریک جانانه هم به حضور پرشور هواداران گچساران می‌گویم و امروز مردم گچساران نشان دادند می‌توانند میزبانان خوبی برای مسابقات بزرگتر در گچساران باشند که برخود لازم می‌دانم ازتک‌تک آنها تقدیر و تشکر کنم.

یزدی تصریح کرد: بازیکن هادی زرین‌ساعد گلر اول تیم نفت گچساران است و این بازیکن با تجربه و باسابقه‌ای است، اما به دلیل اینکه او مدتی به دلیل مصدومیت از میادین دور بود و شرایط مسابقه را نداشت امروز نتوانست قابلیت‌های خودش را نشان دهد.

وی با بیان اینکه، اگر هادی زرین‌ساعد شرایط آرمانی و و روز خودش را داشت امروز خیلی می‌توانست به نفت کمک کند، افزود: او دروازه‌بان اول تیم نفت است ضمن اینکه ما دو دروازه‌بان خوب دیگر داریم.

یزدی در خصوص روند مسابقه با تراکتورسازی تبریز افزود: تنها چیزی که تیم تراکتورسازی تبریز را مقابل ما داشت حرفه‌‌‌ای‌گری آنها بود و مشاهده کردید آنها در نیمه دوم به بازی مستقیم روی آورده بودند.

سرمربی نفت گچساران تصریح کرد: با شروع نیمه دوم ۵ موقعیت صد در صد ما از دست رفت.

وی در پاسخ به خبرنگار ما که برای ادامه مسابقات و برطرف کردن نقاط ضعف تیم چه تصمیمی گرفته‌اید، گفت: قطعا در نیم فصل چند بازیکن نفت با احترام از جمع ما جدا می‌شوند و از جمع‌ ما خداحافظی خواهند کرد.

یزدی افزود: در ادامه فصل با ترسیم نقاط ضعف به فکر صعود از لیگ دو هستیم.

سرمربی تیم نفت گچساران اذعان کرد: متاسفانه ما بر روی اشتباه فردی دوگل دریافت کردیم.

وی در خصوص پنالتی ابراز کرد: اگر پنالتی نفت گل می‌شد قطعا روند بازی تغییر می‌کرد اما باید بدانیم بزرگترین بازیکنان دنیا نیز پنالتی را گل نمی‌کنند و قرار هم نیست همه پنالتی‌ها همیشه گل شود.

یزدی خاطرنشان کرد: یک خسته نباشید به بازیکنان نفت می‌گویم که امروز با تمام توانشان در میدان ظاهر شدند ما از امروز نگاهمان معطوف به لیگ دو است و امیدواریم هواداران ما را تنها نگذارند.

وی با بیان اینکه دوران سر و صدا کردن و جنجال در فوتبال دنیا به پایان رسیده است گفت: متاسفانه برخی‌ها هنوز در فضای پنجاه سال پیش به سر می‌برند و زمین فوتبال را با چاله میدان اشتباه گرفته‌اند.

سرمربی تیم نفت گچساران ادامه داد: در حالی که امروز فوتبال دنیا بر اساس دانش و علم آکادمیک رو به جلو است متاسفانه شاهد آن هستیم که به دلیل عدم نظارت از سوی مسؤولان در لیگ دو موجب شده که این حرکت‌ها در لیگ ادامه داشته باشد.

یزدی ابراز کرد: در جریان بازی نفت گچساران با کیمیا فراز تهران شاهد اتفاقات خوبی نبودیم.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی‌ها زمین فوتبال را با چاله میدان اشتباه گرفته‌اند.

یزدی افزود: همان طور که قبلا گفته‌ام ما اگر به دنبال کیفیت سازی هستیم باید از همین لیگ‌های پایین‌تر نظارتمان را بیشتر کنیم و انتظار می‌رود فدراسیون فوتبال نظارت بیشتری بر لیگ دو داشته باشد.

تراکتورسازی با شکست نفت و گاز غول‌کش به نیمه‌نهایی رسید
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مرحله یک چهارم نهایی موفق شد نفت و گاز گچساران را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.
نفت و گاز گچساران و تراکتورسازی تبریز در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهدای گچساران به مصاف یکدیگر رفتند.

این بازی در نهایت با پیروزی سه بر یک تراکتورسازی به پایان رسید.

تراکتورسازی با شکست نفت و گاز غول‌کش به نیمه‌نهایی رسید رضا کرمانشاهی

تراکتورسازی با شکست نفت و گاز غول‌کش به نیمه‌نهایی رسید قهرمان نجفی و براتعلی مولوی

تراکتورسازی با شکست نفت و گاز غول‌کش به نیمه‌نهایی رسید خالد شفیعی، هادی محمدی، علیرضا رمضانی و شهرام گودرزی از تراکتورسازی اتابک نمازی از نفت و گاز

تراکتورسازی با شکست نفت و گاز غول‌کش به نیمه‌نهایی رسید

تراکتورسازی با شکست نفت و گاز غول‌کش به نیمه‌نهایی رسید شهرام گودرزی (۱۸) فرزاد حاتمی (۳۰) محمد ابراهیمی (۷۷) تراکتورسازی، عبدالهادی خنیفر (۷۹) نفت و گاز

اتفاق مهم بازی

دقیقه ۱۸ شهرام گودرزی روی ریباند ضربه ایستگاهی جاسم کرار دروازه نفت و گاز گچساران را باز کرد.

دقیقه ۳۰ ارسال جاسم کرار با ضربه فرزاد حاتمی به گل تبدیل شد.

دقیقه ۴۶ نبی‌الله اسدی ضربه پنالتی که نصیب نفت و گاز شد را نتوانست به گل تبدیل کند.

تراکتورسازی در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده بازی گسترش فولاد و ذوب آهن می‌رود.

تراکتورسازی برای حضور در مرحله نیمه نهایی منتظر مشخص شدن برنده دیدار گسترش فولاد و ذوب آهن است. نفت و گاز درحالی از دور مسابقات کنار رفت که این تیم پیش از این توانسته بود دو حریف لیگ برتری استقلال خوزستان و فولاد خوزستان را از دور مسابقات حذف کند و به نوعی لقب غول کش را به خود ختصاص دهد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president