آوای جنوب

تشکر ویژه قلعه‌نویی از قاضی فر/ نتایج کنونی تیم نفت از هوش یزدی نشأت می‌گیرد/خوشحالم به بام نفتی ایران آمده‌ام+تصاویر

امیر قلعه‌نویی امروز در کنفرانس خبری با اصحاب رسانه شهرستان گچساران اظهار کرد: خوشحالم به بام نفتی ایران آمده‌ام.

آوای جنوب؛

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز ادامه داد: مسوولان و مردم در حین ورود به شهرستان گچساران ما را شرمنده خود کرده‌اند و برخلاف آنچه که شنیده بودم بسیار مردم مهربانی هستند.

وی افزود: خوشحال هستم در خدمت مردم آب و آتش این شهرستان قرار گرفته‌ام.

قلعه‌نویی در ادامه با اشاره به دو مربی تیم نفت و گاز گچساران اشاره کرد و گفت: دو مربی تیم نفت و گاز گچساران آقای داریوش یزدی و افشین کمایی دومربی بزرگ هستند که استقلال اهواز و فولاد خوزستان را حذف کردند.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز اذعان کرد: حذف دو تیم بزرگ خوزستان یک اتفاق نبوده است و تیم نفت گچساران در این دو بازی بسیار خوب و سخت کار کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه شناخت کاملی نسبت به تیم نفت گچساران دارم بیان کرد: شناخت کاملی نیز نسبت به تیم نفت گچساران دارم و تیم نفت بسیار خوب و جنگنده است.

قلعه‌نویی ابراز کرد: دو بازی تیم نفت را در جام حذفی و یک بازی را در لیگ دو را آنالیز کردم و بازی فولاد خوزستان با نفت گچساران را به صورت کامل تماشا کردم و بازی استقلال اهواز را با تیم نفت را آنالیز کردم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز ادامه داد: تیم نفت گچساران هم در نظم دفاع و هم در حمله تیمی بسیار خوبی است چرا که مربیان خوبی برروی نیمکت این تیم نشسته‌اند.

وی اظهار کرد: سرمربی تیم نفت گچساران جزء مدافعین تیم خوش‌فکر فوتبال ایران بود.

وی گفت: نتایج خوبی که تیم نفت گرفته است نتیجه هوش سرمربی تیم نفت است.

قلعه نویی ادامه داد: افشین کمایی کمک مربی داریوش یزدی بازیکن خوبی بود که در فوتبال ایران به حقش نرسید.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز ابراز کرد: این دومربی افکار بسیار خوبی دارند و نتیجه خوب تیم نفت گچساران حاصل هوش این مربیان و بازی خوب بازیکنان این تیم است

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: ما با تمام وجود با تیم نفت گچساران بازی خواهیم کرد.

به ما محبت داشتند. محل تمرین در اختیار ما قرار دادند و نیروی انتظامی هم به ما بسیار لطف داشت.
سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز یادآور شد: جا دارد که از رئیس هیئت فوتبال گچساران جناب آقای قاضی فر و فرمانده انتظامی شهرستان گچساران سرهنگ موسوی که با ما همکاری خوبی داشتند تقدیر و تشکر کنم.
وی افزود: رییس هییت فوتبال شهرستان به استقبال تیم ما آمد و به ما محبت داشت و در ادامه نیز هماهنگی لازم را انجام داد و زمین تمرین را در اختیار ما گذاشت و من از ایشان تقدیر و تشکر می کنم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president