آوای جنوب

کاپیتان نفت گچساران: با اتحاد و همدلی می‌توان کارهای بزرگی انجام داد

کاپیتان نفت و گاز گچساران قبل از بازی با تراکتورسازی تبریز گفت: با اتحاد و همدلی می‌توان کارهای بزرگی انجام داد.

آوای جنوب؛

کایپتان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران اظهار کرد: تیم ما در جام حذفی مقابل استقلال خوستان و فولاد اهواز نشان داد که با اتحاد و همدلی در مستطیل سبز می‌توان کارهای بزرگی انجام که امیدواریم در مقابل تراکتور نیز با تلاش و کوشش بیشتر بتوانیم باعث خوشحالی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد شویم.

نبی‌الله اسدی در خصوص بازی نفت و گاز با تراکتورسازی تبریز در جام حذفی گفت: تراکتور تیم خوب و قابل احترامی است، از سرمربی بزرگ و کاربلدی بهره می‌برد و بازیکنان ما هم به خوبی از این موضوع آگاهی دارند که امیدواریم بتوانیم روز سه‌شنبه بازی زیبا و تماشاگر پسندی از خود ارائه دهیم.

کایپتان گچسارانی‌ها ادامه داد: در طول هفته گذشته و این هفته زیر نظر کادرفنی تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشته‌ایم، نقاط قوت و ضعف تیم تراکتور توسط کادرفنی به بازیکنان گوشزد شده است و هواداران مطمئن باشند در این دیدار تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام خواهیم داد و هرگز کوتاهی نخواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: از همه هواداران خونگرم نفت وگاز انتظار داریم که روز سه‌شنبه فرهنگ اصیل گچسارانی‌ها را به تمام ایران نشان دهند و در طول مسابقه با تشویق تیم خود باعث افزایش روحیه بازیکنان تیم شوند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president